Jump to content

Welke wapens heb jij?


need my speed

Recommended Posts

Sawn off shotgun

Combat shotgun

desert eagle

bazooke

m4

ak47

tec9

mack10

en nog andere

Je kan toch niet twee verschillende shotguns dragen

Euhm verschillend he jong ;)

hij heeft gelijk

Je kan niet en een Sawn off en een combat shotgun dragen ;)

Jowx je moet de hele tijd geen commentaar geve op iemand anders zijn wapendracht als ze hun mss hun vergisse ofzo <_< <_< <_<

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jowx

    8

  • Royce Da 5'9''

    6

  • need my speed

    6

  • adman

    4

Top Posters In This Topic

Jowx je moet de hele tijd geen commentaar geve op iemand anders zijn wapendracht als ze hun mss hun vergisse ofzo <_< <_< <_<

ik zeg alleen maar dat je 2 wapens van dezelfde type niet tegenlijk kan dragen...

dat jij nou niet tegen kritiek kan is jouw zaak. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Jowx je moet de hele tijd geen commentaar geve op iemand anders zijn wapendracht als ze hun mss hun vergisse ofzo <_<  <_<  <_<

ik zeg alleen maar dat je 2 wapens van dezelfde type niet tegenlijk kan dragen...

dat jij nou niet tegen kritiek kan is jouw zaak. ;)

Maar waarom geef jij hier kritiek op iemand anders zijn wapendracht je moet hier alleen poste wat voor wapens je altijd bij hebt <_<

Link to comment
Delen op andere websites

Jowx je moet de hele tijd geen commentaar geve op iemand anders zijn wapendracht als ze hun mss hun vergisse ofzo <_<  <_<  <_<

ik zeg alleen maar dat je 2 wapens van dezelfde type niet tegenlijk kan dragen...

dat jij nou niet tegen kritiek kan is jouw zaak. ;)

Maar waarom geef jij hier kritiek op iemand anders zijn wapendracht je moet hier alleen poste wat voor wapens je altijd bij hebt <_<

en daar kan je dan op reageren...

en als ik een fout zie geef ik dat aan...

als jouw dat hinderd is dat jouw probleem ;)

ontopic:

ik heb meestal alleen uzi's bij me :lol:

Bewerkt: door jowx
Link to comment
Delen op andere websites

Jowx je moet de hele tijd geen commentaar geve op iemand anders zijn wapendracht als ze hun mss hun vergisse ofzo <_<  <_<  <_<

ik zeg alleen maar dat je 2 wapens van dezelfde type niet tegenlijk kan dragen...

dat jij nou niet tegen kritiek kan is jouw zaak. ;)

Maar waarom geef jij hier kritiek op iemand anders zijn wapendracht je moet hier alleen poste wat voor wapens je altijd bij hebt <_<

en daar kan je dan op reageren...

en als ik een fout zie geef ik dat aan...

als jouw dat hinderd is dat jouw probleem ;)

ontopic:

ik heb meestal alleen uzi's bij me :lol:

Dan is het probleem dan opgelost :D

Geen commentaar dan geve he ;)

Bewerkt: door Royce Da 5'9''
Link to comment
Delen op andere websites

Jowx je moet de hele tijd geen commentaar geve op iemand anders zijn wapendracht als ze hun mss hun vergisse ofzo <_<  <_<  <_<

ik zeg alleen maar dat je 2 wapens van dezelfde type niet tegenlijk kan dragen...

dat jij nou niet tegen kritiek kan is jouw zaak. ;)

Maar waarom geef jij hier kritiek op iemand anders zijn wapendracht je moet hier alleen poste wat voor wapens je altijd bij hebt <_<

en daar kan je dan op reageren...

en als ik een fout zie geef ik dat aan...

als jouw dat hinderd is dat jouw probleem ;)

ontopic:

ik heb meestal alleen uzi's bij me :lol:

Als je fouten wilt aangeven ga dat maar ergens anders doen dan ;)

jij zoekt echt ruzie hé <_<

stuur maar een PB als je zo graag boos wilt doen en laat dit forum schoon want je zeurt wel dat ik offtopic bezig bent maar jij bent de gene die niet ontopic bezig is. :angry:

En dan nog bepaal ik zelf wel wat ik post, ik doe niks wat de regels verboden hebben en zolang ik geen warning of bericht van een admin/godmod/mod enz.. heb gehad, moet jij ophouden met dat gezeik. :angry: je maakt me echt helemaal pissed off :angry:

Edit: lullig om dat bericht te veranderen hoor <_<

Bewerkt: door jowx
Link to comment
Delen op andere websites

Begin maar een ruzie forum en ga daar maar elkaar volproppen met scheldwoordjes, kan je gelijk met speelgoedblokjes spelen en treintje tsjoektsjoek :rolleyes:

Laat iemand al die berichten verwijderen, zodat dit topic schoon is van gescheld, en we verder kunnen :wacko:

Bewerkt: door ICE COLD KILLA
Link to comment
Delen op andere websites

Begin maar een ruzie forum en ga daar maar elkaar volproppen met scheldwoordjes, kan je gelijk met speelgoedblokjes spelen en treintje tsjoektsjoek :rolleyes:

Laat iemand al die berichten verwijderen, zodat dit topic schoon is van gescheld, en we verder kunnen :wacko:

eerste slaat nergens op

tweede heb je gelijk in, ik probeer een admin of moderator te berijken ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...