Jump to content

Mr. Les Paul

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo mensen.

Ik ben weer 'ns aan het photoshoppen geslagen en daar heb ik dit uit gemaakt:

MrLesPaul.png

Als je niet weet wie Mr. Les Paul is moet je er ff op klikken.

Maar waarvoor hij hier natuurlijk staat is om te horen wat jullie ervan vinden!

Mvg Emaitroy

Geplaatst:

Nice! Lekker clean, mooie kleur, strak lettertype :) Die border geeft het nog eens iets extra's.

Ik zou alleen niet snel een sig met een ouwe vent als Les Paul gebruiken :engel:

8/10 :tu:

Geplaatst:

Sterke signature, lekker strak, mooi in evenwicht, niets te veel en niets te weinig. Gewoon precies goed, zo zie ik ze graag. Het enige puntje van kritiek dat ik je nog kan geven is de wolk-achtige achtergrond: deze is redelijk hard/scherp op sommige stukken (net alsof je een partij struiken grijs hebt gemaakt in plaats van rook te gebruiken), hopelijk snap je wat ik bedoel. Een cijfer geef ik niet, omdat ik vind dat een cijfer niets toevoegt aan kritiek. Andersom wel, natuurlijk :).

een ouwe vent als Les Paul

Wegwezen van dit forum. Nu.

Geplaatst:

Sterke signature, lekker strak, mooi in evenwicht, niets te veel en niets te weinig. Gewoon precies goed, zo zie ik ze graag. Het enige puntje van kritiek dat ik je nog kan geven is de wolk-achtige achtergrond: deze is redelijk hard/scherp op sommige stukken (net alsof je een partij struiken grijs hebt gemaakt in plaats van rook te gebruiken), hopelijk snap je wat ik bedoel. Een cijfer geef ik niet, omdat ik vind dat een cijfer niets toevoegt aan kritiek. Andersom wel, natuurlijk :).

een ouwe vent als Les Paul

Wegwezen van dit forum. Nu.

Dank jullie wel voor jullie kritiek.

Maar Puma ik snap eigenlijk niet helemaal wat je bedoeld met je rook :$ .

Zou je daar wat meer over kunnen vertellen? thnx.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...