Emaitroy Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 Hallo mensen. Ik ben weer 'ns aan het photoshoppen geslagen en daar heb ik dit uit gemaakt: Als je niet weet wie Mr. Les Paul is moet je er ff op klikken. Maar waarvoor hij hier natuurlijk staat is om te horen wat jullie ervan vinden! Mvg Emaitroy Reageren
Silver-Blade Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 Nice! Lekker clean, mooie kleur, strak lettertype Die border geeft het nog eens iets extra's. Ik zou alleen niet snel een sig met een ouwe vent als Les Paul gebruiken 8/10 Reageren
Puma Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 Sterke signature, lekker strak, mooi in evenwicht, niets te veel en niets te weinig. Gewoon precies goed, zo zie ik ze graag. Het enige puntje van kritiek dat ik je nog kan geven is de wolk-achtige achtergrond: deze is redelijk hard/scherp op sommige stukken (net alsof je een partij struiken grijs hebt gemaakt in plaats van rook te gebruiken), hopelijk snap je wat ik bedoel. Een cijfer geef ik niet, omdat ik vind dat een cijfer niets toevoegt aan kritiek. Andersom wel, natuurlijk . een ouwe vent als Les Paul Wegwezen van dit forum. Nu. Reageren
Emaitroy Geplaatst: 24 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2010 Sterke signature, lekker strak, mooi in evenwicht, niets te veel en niets te weinig. Gewoon precies goed, zo zie ik ze graag. Het enige puntje van kritiek dat ik je nog kan geven is de wolk-achtige achtergrond: deze is redelijk hard/scherp op sommige stukken (net alsof je een partij struiken grijs hebt gemaakt in plaats van rook te gebruiken), hopelijk snap je wat ik bedoel. Een cijfer geef ik niet, omdat ik vind dat een cijfer niets toevoegt aan kritiek. Andersom wel, natuurlijk . een ouwe vent als Les Paul Wegwezen van dit forum. Nu. Dank jullie wel voor jullie kritiek. Maar Puma ik snap eigenlijk niet helemaal wat je bedoeld met je rook :$ . Zou je daar wat meer over kunnen vertellen? thnx. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.