TAD18 Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 Hey ik heb het hele forum al afgezocht naar een tutorial die me verteld hoe ik nou precies een paintjob moet vervangen. 1 komt in de buurt maar ik wil zo graag een custom paintjob op de burrito hebben, en ik weet niet precies wat je moet aanpassen, en hoe je dit moet doen. Kan iemand mij misschien helpen? Bedankt alvast voor de hulp! Reageren
Beagle Geplaatst: 19 februari 2010 Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 Ik dacht dat er geen paintjob is voor de burrito, dus kan je hem ook niet aanpassen. Je zou dan textures op het model moeten zetten en mappen. Reageren
TAD18 Geplaatst: 19 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 Hoe doe je dit? is hier een tutorial voor? Misschien kijk ik er wel overheen maar ik kan hem nergens vinden. :$ Reageren
EXIT Geplaatst: 26 februari 2010 Rapport Geplaatst: 26 februari 2010 als je op een auto die geen paintjob heeft een paintjob wilt zetten moet je een 3D prog hebben. her-texturen. zodat hij er mooi overvalt dan een apparte TXD ( burrito1.txd) en dan die textures die vervangen moeten worden moeten daar in zetten. als je bijvoorbeeld in de burrito.txd een texture hebt met de naam body. moet die in de burrito1.txd - remapbody heten. dacht Reageren
obrak Geplaatst: 26 februari 2010 Rapport Geplaatst: 26 februari 2010 kennelijk niet het hele forum kijk eens hier Reageren
TAD18 Geplaatst: 27 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 (bewerkt) als je op een auto die geen paintjob heeft een paintjob wilt zetten moet je een 3D prog hebben. her-texturen. zodat hij er mooi overvalt Dit deel snap ik niet helemaal maar het andere wel, hoe moet je hem dan retexturen? >>> Door Dutchy3010: 2 posts samengevoegd en een post gefatsoeneerd. Je moet jouw reactie niet binnen de quote tags zetten. <<< Bewerkt: 27 februari 2010 door Dutchy3010 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.