Jump to content

Mulitplayer wil niet opstarten


Faex

Recommended Posts

Hallo, :bier:

Ik heb in Gta IV een paar auto's gemod en ik heb de achtergrond van me telefoon ook gemod.

Ik wou weer eens Multiplayer gaan spelen, maar er komt te staan: Je hebt files gemod en zet de andere terug. Anders kun je geen mulitplayer spelen... :ch: (zoiets)

Dus ik denk '' shit! '' Dus ik met spark IV alle auto's en ook de achtergrond van de telefoon weer teruggezet naar normaal. ^_^

Maar alsnog geeftie aan: Je hebt files gemod en zet de andere terug. Anders kun je geen mulitplayer spelen.. :-(

Weet iemand hoe dit komt en wat de oplossing is? ( en als er niks aan gedaan kan worden, weet iemand dan waar mijn savegame staat?)

MVG,

Faex

Bewerkt: door faex
Link to comment
Delen op andere websites

Download een asi-loader, en installeer die. Download ook het bestand filecheckfix.asi, en plaats dat bestand volgens de instructies in de readme in je GTA IV map. Nu kun je met bepaalde mods in multiplayer, m.u.v. mods die het spel beïnvloeden. Carmods beïnvloeden het spel niet, jij bent de enige die die auto ziet. Met carmods kan je in multiplayer.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb asiloader en filefix erin staan, maar helpt niet. Ik had de Simple Native Trainer wel. Maakt dat nog wat uit?? Want die had ik verwijderd I.V.M. Drunk cam. Maar misschien dat ik niet alle bestanden heb weggegooid. Dus maakt dat nog wat uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Euhm ,

Ff offtopic,

Ik kan die FileCheckFixCracked niet downloaden van Rapidshare het doet wat raar de laatste tijd

Zou je het ergens anders kunnen uploaden want ik kan geen Free mode doen met geen enkele mod =|

Eerste werkte het maar nu opeens niet meer

Link to comment
Delen op andere websites

Windows XP

Maar ik zie in de Map GTA iv ook geen mapje met: Savegames. Ook al doe ik: Alle mappen weergeven. en ook niet in: Mijn documenten /rockstar /gta iv /savegames. Dat mapje bestaat gewoon niet bij mij ofzo :bonk: .

>>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd, gelieve in het vervolg je bericht te bewerken.<<<

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...