RAMAKERS Geplaatst: 19 februari 2010 Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 hey allemaal ik heb gtaiv pc, ik wou vragen als iemand voor mij wat mods erin kon zetten, ik ben daar dus echt onhandig mee en wil daar toch graag flits palen+nederlandse eenheden+nederlandse kenteken platen+bus driver mod+taxi driver mod. zou iemand me met iets kunnen helpen je mag me adden op msn -xxx- bedankt allemaal! >>> Door Hanneswasco: E-mailadres verwijderd, mag niet volgens de regels.<<< Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 19 februari 2010 Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 Als jij mods wil zal je ze er dus echt zelf in moeten zetten. Iemand kan je het wel uitleggen die er verstand van heeft. Reageren
RAMAKERS Geplaatst: 19 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 Als jij mods wil zal je ze er dus echt zelf in moeten zetten. Iemand kan je het wel uitleggen die er verstand van heeft. ja maar met hulp op afstand gaat dat ook. maar uitleg door pro zou ook goed zijn zolang de porg nederlands is Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 19 februari 2010 Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 Ga naar het modding fora daar zitten hele goede modders die het je vast wel uit willen leggen. >>> Door Hanneswasco: Bij deze verplaatst.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.