Daemon87 Geplaatst: 19 februari 2010 Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 Missie(s):"Freefall" Cheaten:Cheaten mag, mijn MP5 heeft genoeg kogels dus infinite health zou moeten volstaan. Versie:versie 1 Overig:Niet van toepassing. Ik ben niet de beste piloot, en ik eindig meestal met het missen van de corona, of het raken van het mafiavliegtuig Iemand die me hier zou kunnen helpen? GTASAsf1.b PS: Sorry dat mijn vorige missie-aanvraag geclosed werd, had het PM'metje van Koe vandaag pas gelezen >>> Door _KoE_Mzungu: Keurig lijstje. De vorige aanvraag is komen te vervallen (zelf gehaald). Overigens is de SMG compleet nutteloos in deze missie. <<< @ Koe: Je moet nog steeds 4 maffioso's neerknallen zodra je hun vliegtuig ge-entered hebt Wel zo handig om dan een wapen te hebbe >>> Door _KoE_Mzungu: Plaats geen dubbelpost, gebruik gewoon de [bewerken]-knop om je laatste bericht aan te passen. ... Neen, je kan alleen een Pistol gebruiken en die krijg je automatisch.<<< UPDATE: Heb de missie intussen zelf voltooid, na een paar uur frustratie en stress >>> Door VWO-er: Het leukste is natuurlijk het spel zelf te spelen Aangezien de missie al gehaald is, sluit ik dit topic. <<<
Recommended Posts