Jump to content

Freefall


Daemon87

Recommended Posts

Missie(s):"Freefall"

Cheaten:Cheaten mag, mijn MP5 heeft genoeg kogels dus infinite health zou moeten volstaan.

Versie:versie 1

Overig:Niet van toepassing.

Ik ben niet de beste piloot, en ik eindig meestal met het missen van de corona, of het raken van het mafiavliegtuig :(

Iemand die me hier zou kunnen helpen?

GTASAsf1.b

PS: Sorry dat mijn vorige missie-aanvraag geclosed werd, had het PM'metje van Koe vandaag pas gelezen :(

>>> Door _KoE_Mzungu: Keurig lijstje. De vorige aanvraag is komen te vervallen (zelf gehaald). Overigens is de SMG compleet nutteloos in deze missie. :7 <<<

@ Koe: Je moet nog steeds 4 maffioso's neerknallen zodra je hun vliegtuig ge-entered hebt :puh: Wel zo handig om dan een wapen te hebbe :clown:

>>> Door _KoE_Mzungu: Plaats geen dubbelpost, gebruik gewoon de [bewerken]-knop om je laatste bericht aan te passen. ... Neen, je kan alleen een Pistol gebruiken en die krijg je automatisch.<<<

UPDATE: Heb de missie intussen zelf voltooid, na een paar uur frustratie en stress :puh:

>>> Door VWO-er: Het leukste is natuurlijk het spel zelf te spelen :) Aangezien de missie al gehaald is, sluit ik dit topic. :slotje:<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...