Gregori Geplaatst: 19 februari 2010 Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 (ik zal proberen een zo duidelijk mogelijke beschrijving te geven): Ongeveer twee weken geleden ging mijn broer voor stage naar Nieuw-Zeeland. Daarvoor gamede we vaak op zijn nieuwe Playstation 3. Hij had voor zijn vertrek zijn hele kamer opgeruimd, en de Playstation met alle snoertjes etc weer terug in de doos gestopt. Nu het vakantie is, wou ik er graag weer mee gamen. Alle draadjes lopen nu goed, de Playstation werkt, internet doet het, alleen het geluid doet het niet. De Playstation is aangesloten op een PC-beeldscherm, dus de draden van de PC en PS3 lopen gedeeltelijk door elkaar. De meeste draden zitten vast op een voedingsblok, en als je die aanzet, kan de PS3 ook aan. Ook de draden van de boxen + bass zitten hieraan vast. De boxen en bass worden aan- en uitgezet door een klein apparaatje waarmee je ook het volume kunt bepalen. (ik vermoed dat hier het probleem zit) Dit apparaatje heeft twee draadjes, eentje loopt naar de bass en de ander in de PC. Ik vermoed dat dit draadje (met een groene stekker aan het einde, btw) uit de PC moet en ergens anders in. De enige andere uitgang die ik kon vinden was het beeldscherm, maar dat bracht het geluid ook niet terug. Voor zover ik weet is er geen materiaal van de PC/PS3 stuk, dus daar kan het niet aan liggen. Weet iemand een oplossing? Want gamen zonder geluid zuigt echt. Alvast bedankt. Reageren
Fedmas Geplaatst: 19 februari 2010 Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 Moet de kabel niet in de PS3? En, test het eens met een andere boxenset? Dan weet je zeker dat het aan de boxen ligt. Reageren
blikb!er Geplaatst: 19 februari 2010 Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 Ff bij audio, andere kabel instellen. Werkt bij mij Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.