Jump to content

Playstation 3 - Surfen op Internet

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo forummers,

Ik heb even een kleine vraag, is het mogelijk om echt te surfen over het internet op je PS3, want ik kan bij browser alleen op de Playstationsite komen (standaard denk ik) en ik kan geen urls invieren, vandaar mijn vraag. is dit mogelijk. zoja, hoe?

Alvast bedankt

Roy

Geplaatst:

Je moet wel draadloos internet hebben, maar het kan volgens mij ook als je internet via de kabel hebt om het dan te verbinden met je PS3. ;)

Geplaatst:

Je moet wel draadloos internet hebben, maar het kan volgens mij ook als je internet via de kabel hebt om het dan te verbinden met je PS3. ;)

Internet is internet, dus met beide kan het. Draadloos geeft waarschijnlijk meer problemen dan met de kabel, dus het lijkt me sterk dat het niet met kabel kan en wel met draadloos :puh: Nee, beide kan gewoon. Ik heb via de kabel en werkt gewoon.

Door middel van de start toets kan je een URL invoeren. De oude dien je dan weg te halen door middel van het vierkantje op je controller. Als dit niet werkt lijkt het me handig om eens met de Playstation klantenservice te bellen. Klik. Het is, voor zover ik weet, een gratis telefoonnummer en te bereiken tot vier uur 's middags.

Geplaatst:

Maar als je kabel hebt, lijkt het mij dat je een kabel moet leggen tussen het kastje en je PS3. :puh: Daarnaast heb ik nooit gezegt dat het niet kon, ik zei alleen "volgens mij" omdat ik het niet 100% zeker wist. :clown:

Daarnaast heb ik nog nooit problemen gehad met draadloos. :)

Geplaatst:

Die internetbrowser is echt handig.

Ik zit op de pc en kijk tegelijkertijd south park via mn PS3

dit werkt alleen via www.xepisodes.com dat is het enige wat de PS3 wil laden helaas.

Geplaatst:

Ik vind het maar niks op de ps3 surfen, heb het een keer moeten doen omdat pc kapot was. Veel sites kunnen niet geladen worden en in het bijzonder de sites die ik nodig had voor men werk :7.

En het scherm past niet op men tv ik moet steeds scrollen van links naar rechts of kan je dat mss instellen?

Geplaatst:

nah typen met de controller vind ik nog steeds verrot. Ik kan natuurlijk een toetsenbord aansluiten, Maar als je effe met de internetbrowser iets snel wil opzoeken is dat een beetje onhandig. Maar wel een hele handige functie. Als ik bijv vast zit in een game, kan ik naar de internetbrowser gaan, en op google zoeken. En dan hoef ik ook niet mijn comp op te starten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...