markoes Geplaatst: 19 februari 2010 Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 Ik heb Gta IV al een tijdje op m'n PC. Deed het altijd perfect, tijdje niet gespeeld en weer eens uit de kast gehaald. Maar ik heb geen bass meer als ik Gta IV speel ik heb 5.1 suround sound. Met windows media player doet hij het gewoon wel Weet iemand wat ik aan moet passen??? Alvast bedankt Groetjes Markoes Reageren
wesley123 Geplaatst: 19 februari 2010 Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 das normaal, je meot dit zelf bij de geluidsopties instellen, dan kun je bass krijgen en daarmee is de bass in media player wel wat zwaarder. Reageren
markoes Geplaatst: 19 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 das normaal, je meot dit zelf bij de geluidsopties instellen, dan kun je bass krijgen en daarmee is de bass in media player wel wat zwaarder. waar moet ik de geluids opties instellen? Reageren
koeper Geplaatst: 20 februari 2010 Rapport Geplaatst: 20 februari 2010 das normaal, je meot dit zelf bij de geluidsopties instellen, dan kun je bass krijgen en daarmee is de bass in media player wel wat zwaarder. waar moet ik de geluids opties instellen? in de game zelf klik op esc en dan zal je het zien staan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.