asse Geplaatst: 19 februari 2010 Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 Ik heb zojuist GTA IV gekocht, maar het spel werkt voor geen meter... Ik zie enkel lantaarnpalen en soms een huis of een deel van een brug... Dat terwijl ik een best goede computer heb, met 2.1 GHz processor en een 4500 MHD grafische kaart. Wat kan het probleem zijn? Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 19 februari 2010 Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 Het antwoord is simpel. Je computer is niet goed genoeg voor IV Misschien werkt het als je de instellingen op low zet? Reageren
asse Geplaatst: 19 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 Het antwoord is simpel. Je computer is niet goed genoeg voor IV Misschien werkt het als je de instellingen op low zet? Hoe? Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 19 februari 2010 Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 (bewerkt) Start -> Instellingen Edit: Jij speelt op de pc dan is het volgens mij escape -> instellingen Bewerkt: 19 februari 2010 door Kenny-Petrovic Reageren
Djmaddox Geplaatst: 19 februari 2010 Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 Hij kan de instellingen wel op low gaan zetten, maar dan is het nog steeds een No-Go. De PC is gewoon veel te slecht. Reageren
asse Geplaatst: 19 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 Kut... Maar iig bedankt voor de hulp. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.