Davedavy Geplaatst: 20 februari 2010 Rapport Geplaatst: 20 februari 2010 Ik zie altijd als ik online ben dat andere , een command center enzo hebben ,ik niet? Ook zegt die dat ik de ''classic'' wapens heb! Iedereen heeft zo'n groen bolletje , en ik een grijs , en als ik daarop klik zegt die dat ik beschik over de classic army, hoe kan dit en waarom en ik command center en die nieuwe autotjes niet? ( ik heb alleen company of heroes , geen uitbreidings pakket) Reageren
commando Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 miss reinstall, zover ik het weet hoor je dan gewoon de basic factions te hebben, van de classic faction heb ik zelf nog nooit gehoord Reageren
Davedavy Geplaatst: 27 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 miss reinstall, zover ik het weet hoor je dan gewoon de basic factions te hebben, van de classic faction heb ik zelf nog nooit gehoord Nee weet het al , moet tales of valor kopen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.