X-Qyeh Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 :huh: Hoe kan je met een lowrider die soort kunstjes doen op de pc?Je hebt er ook een missie van CESAR VIALPANDO Dan moet je naar een meeting waar je ene soort wedstrijd houd met andere lowriders.Maar hoe moet je dat dan doen die kunstjes op de pc. Ik weet dit niet omdat ik een 100% savegame gebruikt heb. B) Alvast Bedankt :lookaround: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 als je geen crack hebt en wel een mooi hoesje hebt :o kan je in het hele mooije boekje kijken hoe je moet dansen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Qyeh Geplaatst: 18 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Dat heb ik al bij vehicle en lopent gedaan maar er staat nx bij of ik moet weten hoe dat er staat.. Is het mss speciale moves :questionmark: :questionmark: Alvast Bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 (bewerkt) kijk je hebt de toetsenbord boven de letters staan toch cijfers right... rechts van de letters staan ook cijfers dat zijn de goede volgens mij. edit niet allelowriders hebben hydraulic's bij loco low kan je hydraulic's in je auto zetten. klik druk op de link waar loco low zit Bewerkt: 18 juni 2005 door X-Zero Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Metalbuster Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Je moet gewoon de cijfers op het num pad gebruiken om die kunstjes te doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.