raymono Geplaatst: 20 februari 2010 Rapport Geplaatst: 20 februari 2010 Hallo, Laatst heb ik wat geld online gewonnen met pokeren dus ik ging het uitbetalen op moneybookers. en ik heb een acc aan laten maken. maar ik zou neit weten hoe ik dat geld op die moneybookers acc zet. weet iemand dat reageer dan ff Gr. Raymono Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 20 februari 2010 Rapport Geplaatst: 20 februari 2010 Raymondo. Ik denk niet dat het verstandig is dat je iedere 10 minuten hetzelfde topic opent. Maar dan in een ander subforum. Mod's en Admin's zijn daar niet zo blij mee. Als tip geef ik je dit. Vraag aan een mod of admin of hij het in NOTA (Denk dat het daar wel past) wilt plaatsen. En misschien dat je dan wat makkelijker hulp krijgt. Want je hebt zo een 20% warn als je overal topics opent. Mod's en Admins zijn niet zo dol op Spam. En meeste forum ganger ook niet. Reageren
Thundercover Geplaatst: 22 februari 2010 Rapport Geplaatst: 22 februari 2010 Bedankt voor het melden, Rinaldootje, maar de volgende keer graag een PB sturen naar een crewlid om een overtreding (in dit geval een dubbel topic) te melden. In dit topic kan er nu verder gediscussieerd worden. Raymono: kon je het geld op de pokersite naar een PayPal-account of bankrekening laten overmaken? Ik neem aan dat je namelijk ook eerst geld moest inleggen om te kunnen spelen. Tussen de pokersite en MoneyBookers zal waarschijnlijk geen directe transactie kunnen plaatsvinden; dit moet via iets als PayPal of je bankrekening. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.