Jump to content

Eigen bands of covers van jezelf!


Exoit

Recommended Posts

Hallo jongens,

wat ik met dit topic wil is meer ambitie voor de muziek op het forum. Bijvoorbeeld het beginnen van een bandje of zelf covers maken met een instrument of zang. Dus als jullie al een eigen band hebben of eigen covers plaats ze dan hier! Dan kunnen we elkaar ontmoeten in de muziek wereld! Ik heb zelf ook een bandje genaamd "Hillway" we zijn nu nog maar met 4 man en zoeken nog een bassist of misschien gitarist. We hebben ook een nummer gecoverd, dit is met 2 mensen.

Hierbij de cover:

http://www.youtube.com/watch?v=wW-emtHwCJo&fmt=37

HD :$

Dus laat jullie covers of zelfgeschreven nummers maar horen!

Mvg,

Exoit

Bewerkt: door Exoit
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Exoit

    18

  • Djmaddox

    14

  • GwnHugo

    10

  • Fiegel5

    3

Top Posters In This Topic

Ik heb zelf al met mn band meerdere nummers gecovered, waaronder:

- Californication (RHCP)

- Scar tissue (RHCP)

- Mr Cab Driver (Lenny Kravitz)

- The Kill (30STM)

- Was it a dream (30STM)

- Walk this Way (Aerosmith)

- Use somebody (Kings of Leon)

- Sex on fire (Kings of Leon)

- The running free (Coheed And Cambria)

- Welcome home (Coheed and Cambria)

- Decode (Paramore)

Ik zal binnenkort wel eens iemand vragen om het te filmen/recorden. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf al met mn band meerdere nummers gecovered, waaronder:

- Californication (RHCP)

- Scar tissue (RHCP)

- Mr Cab Driver (Lenny Kravitz)

- The Kill (30STM)

- Was it a dream (30STM)

- Walk this Way (Aerosmith)

- Use somebody (Kings of Leon)

- Sex on fire (Kings of Leon)

- The running free (Coheed And Cambria)

- Welcome home (Coheed and Cambria)

- Decode (Paramore)

Ik zal binnenkort wel eens iemand vragen om het te filmen/recorden. :)

Superleuk! Hopelijk horen we snel een gecoverd nummer van jullie! Veel succes nog met jullie muziekleven!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Optreden op school van 2 jaar geleden:

Let niet op de kutmicrofonen, konden wij weinig aan doen. Dit was met de gehele muziekklas, daarom dus 3 zangeressen en 1 zanger.

Zeer leuk dat jullie dit ook met school doen! Maar wie ben jij? :"D

Link to comment
Delen op andere websites

Èxxoit, erg mooi nummer ;) Die zanger heeft echt een hele goede stem, als die stem gewoon clean is (Dus geen 20 filters eroverheen), dan zie ik wel een lichtpuntje in de toekomst voor jullie :$ Ga door met je band! :):tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Optreden op school van 2 jaar geleden:

Let niet op de kutmicrofonen, konden wij weinig aan doen. Dit was met de gehele muziekklas, daarom dus 3 zangeressen en 1 zanger.

Zeer leuk dat jullie dit ook met school doen! Maar wie ben jij? :"D

Ich bin Djmaddox.

/joke

To be serious; ik ben de gozert met de kerstmuts. En ja, er zijn er 2.

Bewerkt: door Djmaddox
Link to comment
Delen op andere websites

Let niet op de kutmicrofonen, konden wij weinig aan doen. Dit was met de gehele muziekklas, daarom dus 3 zangeressen en 1 zanger.

En slechte versterkers want die solo komt echt niet tot zijn recht. Waarom speelden jullie het nummer eigenlijk zo snel? het is veel relaxter op het tempo van de Peppers zelf. Maar verder een nette cover.

Link to comment
Delen op andere websites

Let niet op de kutmicrofonen, konden wij weinig aan doen. Dit was met de gehele muziekklas, daarom dus 3 zangeressen en 1 zanger.

En slechte versterkers want die solo komt echt niet tot zijn recht. Waarom speelden jullie het nummer eigenlijk zo snel? het is veel relaxter op het tempo van de Peppers zelf. Maar verder een nette cover.

Tja, de versterkers op school zijn allemaal antiek. Ondertussen heeft de lead gitaar zelf n amp van VOX gekocht die al veel beter klinkt. De enige versterker op school die het goed doet is een Harkte bass amp.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat voor mengtafel + randapparatuur gebruiken jullie?

Hier op school staan er 4 of 5 versterkers die op 2 speakers zitten(zal binnenkort wel ff het serienummer zoeken) en dit zit dan weer aan een 20kanaals mengpaneel vast. CD speler is een Denon dn 2000f.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk ook eens naar het merk en serienummer van je tafel dan?

Het is niet mijne, het is die van school die daar gebruikt werd. Ze zochtten zoveel mogelijk acts op school om op te treden voor een goed doel. Ondertussen werd er dan geld verzameld. Maar er werd alleen apparatuur van school gebruikt op de gitaren na.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk ook eens naar het merk en serienummer van je tafel dan?

Het is niet mijne, het is die van school die daar gebruikt werd. Ze zochtten zoveel mogelijk acts op school om op te treden voor een goed doel. Ondertussen werd er dan geld verzameld. Maar er werd alleen apparatuur van school gebruikt op de gitaren na.

Ja, nee. Daarom :puh: . Ben wel benieuwd naar wat jullie dan op zon avondje gebruiken, 20 kanaals is vrij krapjes vind ik eigenlijk. Aangezien je drums al 80 kanalen zijn, dan gemiddeld 5 microfoons dan zit je al op 13. En dan heb je nog geen gitaren, keyboards, andere los versterkte instrumenten. Vandaar dat ik wel benieuw was de tafel..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...