Jump to content

Eigen bands of covers van jezelf!


Exoit

Recommended Posts

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Exoit

    18

  • Djmaddox

    14

  • GwnHugo

    10

  • Fiegel5

    3

Top Posters In This Topic

Hier is een nieuwe. Ik had niet veel tijd om op te nemen, dus is het niet geweldig geworden.

Het is een cover van make it wit chu van queens of the stone age.

Link

Het begin is een beetje rommelig maar voorderest klinkt het wel lekker :"D.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik weet het. Het is best lastig om alles precies tegelijk te laten klinken en zo. Volgens mij moet hij alles ook een beetje laden waardoor ik telkens net iets te laat ben. Ik zal nog wel iets beters proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik weet het. Het is best lastig om alles precies tegelijk te laten klinken en zo. Volgens mij moet hij alles ook een beetje laden waardoor ik telkens net iets te laat ben. Ik zal nog wel iets beters proberen.

Aha! Gewoon lekker door blijven spelen :"D.

Ook weer een nieuwe!

Jongen overleden door zinloos geweld, even een liedje voor gecoverd.

Bewerkt: door Exoit
Link to comment
Delen op andere websites

Puma, erg mooie covers!

Heb ook even op je YT channel je andere covers bekeken. ;) Ik heb er van genoten, alleen is het soms wat saai om naar te kijken omdat jullie amper bewegen. Je zou als je de kans hebt (want in die bar, of wat het ook is in ieder geval waar dat dart-bord op de achtergrond hangt :puh: , heb je daar de kans niet voor) zou je wat meer moeten bewegen. Ook zou ik je broertje niet meer laten zingen maar het zelf doen, want ik vind dat jij beter zingt als je wat aan dat Nederlandse accent zou werken. :puh:

Zelf speel ik niet meer in een band, heb ondertussen in 3 bands gezeten en die zijn jammergenoeg uit elkaar gevallen, want ik vind het erg leuk om als solo gitarist lekker te showen voor het publiek. :puh:

Mvg,

Colaglas :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wat opgenomen van mijn band. Wat vinden jullie ervan?

Klik

Graag wat meer info als je commentaar wilt hebben waar je wat mee kan doen.. Het klinkt bijna alsof iemand op de tafel aan het kloppen is (in plaats van drummen)? Twee akkoestische gitaren en een elektrische, maar géén bas? Voor wat ik kan horen klinkt 't opzich wel ok, maar dat was het dan. Het is behoorlijk back-to-basics, dat ene solootje is dan ook het enige wat dat enigszins doorbreekt. Drums en/of de rest schiet nog al eens uit de maat en ook hoor ik akkoord-fouten.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Heb al een hele tijd geleden een soort solo stukje geschreven voor twee gitaar (clean/akkoestisch en distortion). Aangezien ik niet met plectrum kan spelen is alles ingespeeld met m'n vingers op een strat en opgenomen met een kabeltje van de output van m'n BOSS-ME50 effectenpedaal naar de line-in van m'n pc. Geïmproviseerd intro en outro en later nog een bas toegevoegd. De distortion gitaar is naar mijn mening ietwat slecht ingespeeld en de solo komt niet tot z'n recht zoals-ie dat in Guitar Pro wel doet xD.

Linkie:

http://soundclick.com/share?songid=9147750

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wat opgenomen van mijn band. Wat vinden jullie ervan?

Klik

Graag wat meer info als je commentaar wilt hebben waar je wat mee kan doen.. Het klinkt bijna alsof iemand op de tafel aan het kloppen is (in plaats van drummen)? Twee akkoestische gitaren en een elektrische, maar géén bas? Voor wat ik kan horen klinkt 't opzich wel ok, maar dat was het dan. Het is behoorlijk back-to-basics, dat ene solootje is dan ook het enige wat dat enigszins doorbreekt. Drums en/of de rest schiet nog al eens uit de maat en ook hoor ik akkoord-fouten.

We gaan later ook nog wel zang erbij doen, want zo is het inderdaad best saai. Verder was dit de eerste keer dat we deze nummers deden, dus sommigen wisten het niet helemaal. Het is trouwens 1 akoestische gitaar en in twee nummers zit wel basgitaar, maar we waren maar met z'n drieën. Het is trouwens een elektrisch drumstel, vandaar dat het zo nep lijkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...