Djmaddox Geplaatst: 17 mei 2010 Rapport Geplaatst: 17 mei 2010 ik rap alleen en ook in een groepje. kzou wel iets willen posten maat waarschijnlijk snappen jullie toch niets van het dialect Doe maar, is leuk om te horen. Klink best wel goed, toch? Vrijdag moet ik spelen op school met de band, we doen 3 nummers: The Raconteurs - Consolar of the Lonely: Florence + The Machine - You've Got the Love: Two Doors Cinema Club - Undercover Martyn: http://www.youtube.com/watch?v=lgx_zLhPJiI Hopelijk kan ik het opnemen op een of andere manier. Reageren
Exoit Geplaatst: 17 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2010 ik rap alleen en ook in een groepje. kzou wel iets willen posten maat waarschijnlijk snappen jullie toch niets van het dialect Doe maar, is leuk om te horen. Klink best wel goed, toch? Vrijdag moet ik spelen op school met de band, we doen 3 nummers: The Raconteurs - Consolar of the Lonely: Florence + The Machine - You've Got the Love: Two Doors Cinema Club - Undercover Martyn: http://www.youtube.com/watch?v=lgx_zLhPJiI Hopelijk kan ik het opnemen op een of andere manier. Idd, het klinkt best goed! en madddox probeer op te nemen is erg leuk! Reageren
Zwerver Geplaatst: 17 mei 2010 Rapport Geplaatst: 17 mei 2010 ik rap alleen en ook in een groepje. kzou wel iets willen posten maat waarschijnlijk snappen jullie toch niets van het dialect Doe maar, is leuk om te horen. Klink best wel goed, toch? Vrijdag moet ik spelen op school met de band, we doen 3 nummers: The Raconteurs - Consolar of the Lonely: Florence + The Machine - You've Got the Love: Two Doors Cinema Club - Undercover Martyn: http://www.youtube.com/watch?v=lgx_zLhPJiI Hopelijk kan ik het opnemen op een of andere manier. thx heb je een opnameprogje nodig? anders kan ik je wel wat aanraden Reageren
GwnHugo Geplaatst: 17 mei 2010 Rapport Geplaatst: 17 mei 2010 ik rap alleen en ook in een groepje. kzou wel iets willen posten maat waarschijnlijk snappen jullie toch niets van het dialect Doe maar, is leuk om te horen. Klinkt goed hoor. Een stuk beter dan de meeste amateur rappers. Reageren
Exoit Geplaatst: 29 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 Ik en mijn band hebben weer een optreden! Ik laat de opnames dan wel horen! Reageren
GwnHugo Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 Welke nummers gaan jullie spelen? Reageren
Exoit Geplaatst: 31 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2010 Welke nummers gaan jullie spelen? Dat weten we nog niet. Maar wel van welke bands, waarschijnlijk: Good Charlotte, Di Rect en/of Blink. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 16 juni 2010 Rapport Geplaatst: 16 juni 2010 Binnenkort moeten we optreden op school bij de diplomauitreiking. Deze gaan we spelen. Reageren
Exoit Geplaatst: 17 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2010 Binnenkort moeten we optreden op school bij de diplomauitreiking. [YTVID] Deze gaan we spelen. En gaan jullie die deze keer wel opnemen? . Reageren
GwnHugo Geplaatst: 17 juni 2010 Rapport Geplaatst: 17 juni 2010 Ik heb sinds kort een Cakewalk Ua-1G. Ik heb even wat nummers opgenoemen. Slow Blues ''Hurt'' van Johnny Cash ''Hey Joe'' van Jimi Hendrix De zang is nogal slecht, maar er was niemand anders dus heb ik het maar gedaan. :$ Wat vinden jullie ervan? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 17 juni 2010 Rapport Geplaatst: 17 juni 2010 Binnenkort moeten we optreden op school bij de diplomauitreiking. [YTVID] Deze gaan we spelen. En gaan jullie die deze keer wel opnemen? . Who knows, who knows. Reageren
BV_1993 Geplaatst: 19 juni 2010 Rapport Geplaatst: 19 juni 2010 Ik weet niet of je het echt een cover kunt noemen, maar ik heb met een vriend ooit eens een techno-"remix" gemaakt van Adagio For Strings, met Fruity Loops. De Radio Edit vind ik zelf beter, de Original Mix is wat langdradig. (En Tiësto's remix is ook beter natuurlijk ) Meer nummers van mij kun je op mijn muziek-YouTube-account vinden (degene met Mv8 in de titel, de andere zijn nummers van een vriend van mij of door mij gemaakte radioversies van bestaande nummers). Tips zijn altijd welkom. Mvg, Flitskikker Heb je nu niet het gevoel dat je in die Radio Edit Tiësto's nummer verkloot hebt? Overigens is het trance, zeer goeie trance. En helaas klinkt de synth die je er volgens mji opgezet hebt erg slecht in het nummer. Mooie poging, maar niet aangenaam om naar te luisteren. Dus zoals je zegt, het origineel is het beste om naar te luisteren But KUTGW, want veel andere nummers van je zijn wel goed Reageren
Flitskikker Geplaatst: 20 juni 2010 Rapport Geplaatst: 20 juni 2010 Heb je nu niet het gevoel dat je in die Radio Edit Tiësto's nummer verkloot hebt? Overigens is het trance, zeer goeie trance. En helaas klinkt de synth die je er volgens mji opgezet hebt erg slecht in het nummer. Mooie poging, maar niet aangenaam om naar te luisteren. Dus zoals je zegt, het origineel is het beste om naar te luisteren But KUTGW, want veel andere nummers van je zijn wel goed Het originele nummer is ook niet van Tiësto. En ik wist al dat mijn versie niet zo goed was. En bedankt over de andere nummers. Reageren
Exoit Geplaatst: 28 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2010 Even een kort en krachtig vraagje. Wat vinden jullie een betere band naam: Living For Today of Hillway? Graag met een concrete uitleg waarom wel en waarom niet. Alvast bedankt, Exoit! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.