gtaloser Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Geplaatst: 25 juni 2004 weet iemand waar je een mod kan halen dat je moet tanken Reageren
Joriz Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Geplaatst: 25 juni 2004 Nog nooit van gehoord. Dit lijkt me ook vet irritant Reageren
gtaloser Geplaatst: 25 juni 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2004 lijkt mij wel vet grappig wat een kut naam heb ik eigenlijk gtaloser Reageren
Melchior Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Geplaatst: 25 juni 2004 (bewerkt) Volgens mij gingen ze dat ook in SA verwerken, dat je kan tanken. Lijkt me wel lachen kom je voorbij met je gang in de auto, dikke drive-by shootout. Is de tank leeg!! :mellow: <_< :angry: :angry: Bewerkt: 25 juni 2004 door Melchior Reageren
Ironfist Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Geplaatst: 25 juni 2004 zodra het spel dan op pc uitkomt is de eerste mod een mod die het tanken wegdoet,wedden? Reageren
Melchior Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Geplaatst: 25 juni 2004 Nou, ik heb liever dat je moet tanken (veel realistischer). En als de cops je opjagen, jat je gewoon een andere auto als het kan, net zoals in het echt. Alleen hoe doe je dat met afrekenen? Heb je getankt kan je niet dokken. Dan gaat die pompbediende vast de politie bellen ofzo, ik weet het ook niet... Reageren
Arjen Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Geplaatst: 25 juni 2004 Nee. Het is wel grappig en ook realistisch. Zo gaat het ook in het echt leven. Reageren
Lantyz Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Geplaatst: 25 juni 2004 Het gaat mij er niet om dat het realistisch moet zijn, het gaat mij erom dat ik een leuk spel binnenkrijg Een tanken lijkt me daar vreselijk irritant bij. Reageren
Eclipse Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Geplaatst: 25 juni 2004 nouw ik vind het wel leuk want dan worden de missies misschien ook wat moeilijken enzo...maar soms lijkt met me ook wel handig dat je dat tanken niet hebt...wel fijn als er zo'n mod voor komt dan...maja we zien wel wat er van komt Reageren
gtaloser Geplaatst: 25 juni 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2004 maar hij bestaat nog niet voor vc? en lijkt me wel leuk in SA dat je moet tanken 5 politie achter je aan tank leeg lijkt me best grappig maar wel irri bij een op tijd missie. Reageren
Ironfist Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Geplaatst: 25 juni 2004 (bewerkt) ik zie het in SA al zo voor mij: je rijdt razendsnel door de straten met 8 schietgrage agenten achter je aan,je duikt een steegje in,kijkt naar je mission timer,12 sec...plotseling doemt er een agent voor je op,maar door een ramp jump je erover,8 sec...je racet verder op de grote baan,4 sec,en daar is de plek waar je moet zijn!!!2 sec,dat haal je wel tegen die snelheid,en dan...is je benzinetank leeg............ Bewerkt: 25 juni 2004 door ironfist99 Reageren
Melchior Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Geplaatst: 25 juni 2004 Nou ik heb wel eens zo iets gezien geloof ik op sbs6. Zo'n Politie programma, was er in Amerika zo'n dombo die voor het stelen niet had getankt, dan ben je ook best wel knudde bezig lijkt mij... Reageren
djbob Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Geplaatst: 25 juni 2004 Ik heb wel ene mod die dat je moet tanken. Het is idd een leuke mod Maar ik mag heir helaas geen urls posten, pm me dan als je het wilt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.