Lasse Geplaatst: 1 juli 2004 Rapport Geplaatst: 1 juli 2004 jha die mod hep ik ook en ik heb ook nog een mod dat jhe traangas bommen krijgt Reageren
Arjen Geplaatst: 1 juli 2004 Rapport Geplaatst: 1 juli 2004 ???die heb je toch al!?! Dat zeg hij. en ik heb ook nog een mod dat jhe traangas bommen krijgt Reageren
Eclipse Geplaatst: 1 juli 2004 Rapport Geplaatst: 1 juli 2004 traangas bommen???? :huh: nog nooit van gehoort....staat deze mod oook op deze site??? Reageren
Arjen Geplaatst: 1 juli 2004 Rapport Geplaatst: 1 juli 2004 traangas bommen???? :huh: nog nooit van gehoort....staat deze mod oook op deze site??? Niet op deze site maar wel op een andere.. Maar ik ga niet linken. Reageren
matt Geplaatst: 2 juli 2004 Rapport Geplaatst: 2 juli 2004 weet iemand waar je een mod kan halen dat je moet tanken ja dan moet je de gta vc totaale conversaition (of zo iets op) www.***.nl dowloaden Edit by Mr. Cortez: Graag niet linken naar andere GTA sites. Reageren
Eclipse Geplaatst: 3 juli 2004 Rapport Geplaatst: 3 juli 2004 maar daar zit toch nog veel meer bij dan alleen tanken :huh: Reageren
matt Geplaatst: 4 juli 2004 Rapport Geplaatst: 4 juli 2004 maar daar zit toch nog veel meer bij dan alleen tanken :huh: ja je kan taksi's bellen en het politie berau kopen en nog wat ik heb hem gedowload Reageren
Eddy93 Geplaatst: 5 juli 2004 Rapport Geplaatst: 5 juli 2004 Nou, ik heb liever dat je moet tanken (veel realistischer).En als de cops je opjagen, jat je gewoon een andere auto als het kan, net zoals in het echt. Alleen hoe doe je dat met afrekenen? Heb je getankt kan je niet dokken. Dan gaat die pompbediende vast de politie bellen ofzo, ik weet het ook niet... maar als iedereen nou moest tanken, dan moest de politie dat ook. en heb je politie achter je aan en dan is hun tank leeg mooi dan zijn we daar ook weer van verlost. maar ik denk dan ook dat de makers een sleepdienst mogen maken, want ik denk niet egt dat ik vaak zal gaan tanken. en dan nog helemaal naar de andere kant van de stad rijden om de dichtstbijzijnsde benzine station te vinden. hoewel... als er meer benzine stations zijn, heb ik er geen moeite mee dat je moet tanken. ik hoop dan ook dat je van die jerrycans kan kopen op in je tank te gooien als ie leeg is Reageren
Na$! Geplaatst: 6 juli 2004 Rapport Geplaatst: 6 juli 2004 (bewerkt) www.gtacrime.nl en dan downloads daar heb je nieuwe levels en dan moet je tanken (srry voor het linken) Bewerkt: 6 juli 2004 door marco vercetti Reageren
Ironfist Geplaatst: 10 juli 2004 Rapport Geplaatst: 10 juli 2004 want ik denk niet egt dat ik vaak zal gaan tanken. ik zal juist gaan tanken om de 5min om gewoon niet zonder benzine te vallen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.