Jump to content

Nat Type veranderen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo mensen. Ik heb een probleem.

Ik heb alles geprobeerd dat ik weet, maar ik moet mijn NAT-Type3 veranderen naar NAT-Type2. Ik heb een expiriabox (KPN) TG789VN zwart, maar niks helpt. Heeft iemand een oplossing voor me?

Alvast bedankt.

Gr Melvin J.

Bewerkt: door Visser23
Van caps veranderd naar normale letters. Topictitel aangepast.
Geplaatst:

Wat je eens kunt proberen is UPnP aan te zetten. Dat staat voor "Universal Plug 'n' Play", en daarmee sta je de PlayStation meer toe. Zoals bijvoorbeeld hosten en dergelijke. Ik heb zelf ook altijd veel geëmmer gehad met NAT type 3. Veel mensen kwamen met dingen als port forwarding (die tips zul jij hier misschien ook krijgen) maar dat wou allemaal niet baten, plus is vaak veels te moeilijk. Door simpel weg UPnP toe te staan kreeg ik al NAT type 2. (Volgens Call of Duty: Modern Warfare 2 heb ik zelfs "Open", wat gelijk is aan type 1)

Wat je moet doen is je IP-adres ingegeven in je adres balk van je browser. Dan kom je in de setup van je router terecht. Ik heb zelf ook een Experia geval, en daar kun je het onder "Toolbox" veranderen. Je klikt op toolbox en gaat dan naar "Delen van spelen & toepassingen" en geeft aan dat UPnP gebruikt mag worden. Het kan ergens anders staan, maar zoek even en je zou het moeten kunnen vinden.

• 2 maanden later...
Geplaatst:

ALs je echt goed wil kunen gamen met vrienden zonder anderen te kicken en andere problemen te hebben kan je best je modem rechtstreeks verbinden met je ps3. Dan heb je automatisch Nat Type 1.

Nat type 1 wil zeggendat je een rechtreekse verbinding hebt met je modem en type 2 wil zeggen dat er nog een router tussen staat ;)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...