Jump to content

Gta blijft constant steken

Recommended Posts

Geplaatst:

Als ik in mijn Gta San Andreas op pc in een auto stap, blijft de auto steken en kraakt het geluid vooral als ik voorbij andere auto's rijd. De vorige keer dat ik Gta speelde was dit nog niet zo.

Ik heb dus Gta enkele keren opnieuw geïnstalleerd, zonder resultaat.

Ik werk met een Windows XP.

Kan iemand mij alsjeblieft helpen??

Alvast bedankt!

Gr. Bjorn

Geplaatst:

Je zou eens kunnen proberen om GTA_SA.SET te verwijderen uit Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files. Soms wil dit nog wel effect hebben.

Geplaatst:

Dit heb ik net geprobeerd, maar het had helaas geen effect.

Nog iets wat me is opgevallen: als ik de savegame laad, duurt dit ook veel langer en gaat de muziek ineens veel trager.

Weet misschien iemand (of jijzelf) anders aan wat het kan liggen?

Gr. Bjorn

Geplaatst:

Ik heb een tijdje geleden ook zo'n probleem voorgehad : Lang laden , blijft continu steken , en crashte zeer snel.

De oorzaak was dat ik te veel mods had gedownload , ook een paar mods waar een fout op zat ( slechte modders ) , en dat stapelte allemaal op en uiteindelijk kon je bijna niet meer op gta spelen.

Ik heb dus eerst alle mods verwijdert , al de tools uit de map gehaald , heel de map delete , en terug geinstalleerd en alles was terug normaal.

Het probleem van jou kan dus liegen aan een mod. Gebruik jij veel mods , zo ja , welke dan ?

Geplaatst:

De oorzaak was dat ik te veel mods had gedownload , ook een paar mods waar een fout op zat ( slechte modders ) , en dat stapelte allemaal op en uiteindelijk kon je bijna niet meer op gta spelen.

Of jij hebt de mod zelf verkeerd geinstalleerd.

Bjorn, ik zou je aanbevelen om GTA San Andreas te uninstallen en dan naar de folder te gaan om stekende troep te verwijderen. Herinstalleer GTA San Andreas en dan zouden de problemen wel opgelost moeten zijn. Ik heb hier helaas geen verstand van, maar dan zou ik ook niet meer slecht advies geven. Herinstalleren helpt vaak met problemen, maar voor de rest zou het ook een fout in je register kunnen zijn.

Geplaatst:

Of jij hebt de mod zelf verkeerd geinstalleerd.

Euhm , ik denk het niet , ik maak en installeer mods al 4 jaar en heb nog geen probelemen gehad.

Geplaatst:

Ik heb Gta al opnieuw geïnstalleerd en alle mods eruit gehaald, maar dit werkte eerst niet.

Na enkele keren proberen werkte Gta terug normaal.

Ik heb wel een vermoeden dat het inderdaad aan een slechte mod lag, want het is gekomen nadat ik die mod had geïnstalleerd en nu werkt hij normaal zonder die mod.

Toch bedankt allemaal voor jullie hulp.

Gr. Bjorn

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...