Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Het zou misschien kunnen met allerlei moddingfrutsels, maar daar weet ik niets van af. ;) (Op het gebied van restaurants verplaatsen)

Geplaatst:

Je kunt wel restaurants bijbouwen, en die verplaatsen. Maar volgens mij kan je niets verplaatsen wat standaard in SA zit (ben niet 100£% zeker), want als het zo is, dan zal het waarschijnlijk zoals de meeste al zeggen, vrij moeilijk zijn.

Geplaatst:

Volgensmij zou het wel kunnen, maar wordt het wel heel moeilijk...

Je zou dan denk ik het model van het restaurant moeten vinden, die platmodden en dan ergens anders weer een nieuw restaurant neerplanten.

Geplaatst:

Is het niet gewoon mogelijk om de ingang markers te verplaatsen? Ik ben al jaren niet meer bezig geweest met het modden van SA, maar dit zou toch wel mogelijk moeten zijn.

Geplaatst:

De kwestie over het verplaatsen van restaurants is nu zélf verplaatst ^_^

Verplaatst vanuit SA: General naar Overige Hulp (Modding Fora)

Geplaatst:

Tja... Een restaurant verplaatsen, wat wil je dan precies? Alleen het interieur? Of het model van buiten? Je zou in ieder geval wat net de Map Editor (MeD) kunnen proberen.

Geplaatst:

oke ga verder in overige hulp, hopelijk kunnen jullie nog helpen.

voor de duidelijkheid wil ik alles plus interieur van een restaurant verplaatsen. :Y

alvast bedankt!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...