Jump to content

Broker


BelgiumRedDevils

Recommended Posts

Heb even wat over de Goatherd opgezocht: er blijkt een film te zijn geweest over een eenzame herder, 'the lonely goatherd' dat zich in fictief Oost-Europess land afspeelt, de band is misschien zwakjes en klein maar een andere verklaring kan ik er toch niet voor geven. Er zijn geen wijken met deze naam en ik weet ook geen geitenherder zijn in IV... :7

Link to comment
Delen op andere websites

ik had ook op het bord bij de afslag van de algonquin bridge bij het tankstation, Downtown vanuit richting Francis int airport

ook een wijknaam gezien die ik me niet meer kan herinneren maar het zou op de vroegere naam van Hove beach kunnen slaan

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dit een easter egg.. Ik kan me niet voorstellen dat het geen grapje is, aangezien er in heel GTA IV niets is(voor zover ik weet?) met goatherd. Dat is dan sowieso al bijna een grapje. Ik weet niet zeker of het op die film slaat, maar het zou kunnen. Ik denk persoonlijk dat er ergens een persoon in het spel te vinden is die evt. iets weg heeft van iets uit die film of iets weg heeft van een geitenhoeder ofzo.. Zo niet, dan slaat het gewoon sowieso op de film en meer niet. Een easter egg is het in mijn ogen zeker, waar het naar verwijst en wat de grap ervan is, is alleen nog niet helemaal duidelijk voor ons! Maar het kan er alleen maar als verwijzing en dus als grap ingestopt zijn, aangezien er nergens in IV een wijk/straat/gebouw Goatherd heet.

EDIT: Correctie: Het is duidelijk! :D

Klik!

Verwijzingen naar echte plaatsen dus :)

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Er staat ook geen peil bij ofso, het is nogal vreemd. :slotje:

Er staat wel een pijl hoor, maar deze geld voor Goatherd én Francis International Airport.

Vragen om slotjes mag niet, en dit topic krijgt geen slotje omdat ik het wel goed gevonden vind en toch de moeite waard vind. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...