Jump to content

Xbox 360 Capture Device

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wil graag gameplay opnemen van mijn xbox 360 maar ik weet niet wat ik er voor moet gebruiken. Het liefst zo goedkoop mogelijk maar eentje die wel goed beeld opneemt (Niet te streeperig). Het hoeft niet HD op te nemen (Als dat überhaupt kan).

Budget: €100,- Max. (Zonder Verzendkosten)

Eisen: Snel te gebruiken, weinig rompslomp en goede gebruiksaanwijzing.

Geplaatst:

Gewoon een dvd recorder kopen en je xbox daar in pluggen, dvd weer in de tv pluggen, spelen en opnemen. Scherpe dvd kwaliteit en geluid, exact zoals het op het scherm verschijnt. :)

Geplaatst:

Gewoon een dvd recorder kopen en je xbox daar in pluggen, dvd weer in de tv pluggen, spelen en opnemen. Scherpe dvd kwaliteit en geluid, exact zoals het op het scherm verschijnt. :)

En de kosten van de dvd schijven? Daarna moet je het weer converteren.

Een Dazzle is goedkoper en veel makkelijker

Geplaatst:

Even een vraagje over de Dazzle, want ik zoek ook zoiets. Is dit ook voor livestreaming, zoja goede kwaliteit?

Als je een goede internet verbinding hebt, dan is het wel goed.

Geplaatst: (bewerkt)

Dat ding van de Aldi werkt ook goed. Ook HD. Maar geen idee of ze het nog verkopen. Het is gewoon een USB stickje met allemaal draadjes eraan. Wat je speelt zie je terug op de PC dan. Geen idee of het via een ander apparaat kan. Maar direct naar USB naar PC gaat.

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:

Dat ding van de Aldi werkt ook goed. Ook HD. Maar geen idee of ze het nog verkopen. Het is gewoon een USB stickje met allemaal draadjes eraan. Wat je speelt zie je terug op de PC dan. Geen idee of het via een ander apparaat kan. Maar direct naar USB naar PC gaat.

Ik heb die ook. Als je in HD op wilt nemen moet je een component kabel erbij kopen. In HD heb ik nog niet getest. Maar de kwaliteit vind ik wel iets beter dan de Dazzle. En de prijs is goedkoper.

Geplaatst:

Laat maar ik heb al een capture device. Namelijk de Pinnacle Video Transfer, alleen moet ik nog een splitter hebben :cab: .

Geplaatst:

De Terratec kan ik je niet aanraden. Duitse troep, in tegenstelling tot de Duitse degelijkheid bij auto's.. Dazzle is het meest betrouwbare merk. Heeft ook veel keuze. De gemakkelijkste voor de n00b op video-gebied (met alle respect :puh: ) Is de Pinnacle Video Transfer.

Ik gebruik deze zelf ook, hij spuugt na het opnemen kant-en klare .mp4 bestanden uit die je dus niet per sé nog door een videobewerkingsprogramma hoeft te schuiven om op youtube, Ipod of PS Pocket te zetten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...