j0uk3 Geplaatst: 21 februari 2010 Rapport Geplaatst: 21 februari 2010 Hallo, Ik was vandaag weer aan het MTB'en in het bos, en toen merkte ik al dat mijn remmen iets minder worden. Toen op het laatst is mijn achterband lek geraakt, Band eraf en toen heb ik ff mijn Remblokjes gecheckt, en toen zag ik dat die nog zo'n 3mm waren. Weet iemand of dit te weinig is? of dat ik mijn remmen moet bijstellen? Ik heb nu zo'n 35km geremd. Reageren
Flokkert Geplaatst: 21 februari 2010 Rapport Geplaatst: 21 februari 2010 Te weinig, als ik jou was had ik nieuwe gekocht! Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 21 februari 2010 Rapport Geplaatst: 21 februari 2010 Hallo, Ik was vandaag weer aan het MTB'en in het bos, en toen merkte ik al dat mijn remmen iets minder worden. Toen op het laatst is mijn achterband lek geraakt, Band eraf en toen heb ik ff mijn Remblokjes gecheckt, en toen zag ik dat die nog zo'n 3mm waren. Weet iemand of dit te weinig is? of dat ik mijn remmen moet bijstellen? Ik heb nu zo'n 35km geremd. 3 mm? Dat is echt verrektes weinig. Je moet ze nodig vervangen. :O Valt nog mee dat ze maar een beetje minder werden.. Reageren
j0uk3 Geplaatst: 22 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2010 Ik ben net bij mijn LBS geweest en die heeft nieuwe besteld, dan kan ik weer MTB'en. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.