Jump to content

Tlad & Tbogt


benhelsloot

Recommended Posts

De kledingwinkels uit het originele spel zitten er wel in alleen kun je die niet betreden. Dit komt merendeels omdat Luis Lopez al een hele kledingkast vol met kleding heeft en Rockstar Games het waarschijnlijk onnodig heeft gevonden om dan evengoed nog kleding te kunnen kopen.

Voor de geïnteresseerde:

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft alleen zijn the lost kleding aan je hebt geen kleding kast ofzo.

Dus hij draagt altijd hetzelfde? :7

En hoe zit het met multiplayer kledij, kan ik dan nog oude kleren gebruiken van de oorsprongkelijke gta of moet ik dan echt die nieuwe multiplayer kleren gebruiken?

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft alleen zijn the lost kleding aan je hebt geen kleding kast ofzo.

Dus hij draagt altijd hetzelfde? :7

En hoe zit het met multiplayer kledij, kan ik dan nog oude kleren gebruiken van de oorsprongkelijke gta of moet ik dan echt die nieuwe multiplayer kleren gebruiken?

Volgens mij krijg je in de MP ook weer bepaalde kleren beschikbaar die op jou level zijn afgesteld.

Bewerkt: door Kenny-Petrovic
Link to comment
Delen op andere websites

In TLAD zou je eerst wel kleding kunnen veranderen maar dat hebben ze er uiteindelijk voor onbekende redenen uitgehaald. In het Clubhouse van The Lost heeft Johnny in zijn eigen kamertje ook een kledingkast, dit zou je er naar kunnen verwijzen. Persoonlijk vind ik het wel jammer dat ze Johnny niet meerdere kleding hebben toegedragen, je zou toch op z'en minst denken dat hij een Casual (normaal) outfit heeft..

Link to comment
Delen op andere websites

In TLAD zou je eerst wel kleding kunnen veranderen maar dat hebben ze er uiteindelijk voor onbekende redenen uitgehaald. In het Clubhouse van The Lost heeft Johnny in zijn eigen kamertje ook een kledingkast, dit zou je er naar kunnen verwijzen. Persoonlijk vind ik het wel jammer dat ze Johnny niet meerdere kleding hebben toegedragen, je zou toch op z'en minst denken dat hij een Casual (normaal) outfit heeft..

Misschien hangt zijn kledingkast vol met dezelfde kledij. :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft alleen zijn the lost kleding aan je hebt geen kleding kast ofzo.

Dus hij draagt altijd hetzelfde? :7

En hoe zit het met multiplayer kledij, kan ik dan nog oude kleren gebruiken van de oorsprongkelijke gta of moet ik dan echt die nieuwe multiplayer kleren gebruiken?

TLAD multiplayer werkt hetzelfde met kleding als in GTA IV (de gewone). Je begint met een aantal kleren en hoe hoger level hoe meer kleren je kan kiezen. Uiteraard zijn het allemaal nieuwe kleren en nieuwe hoofden, brillen etc.

Dit is ook het geval bij de vrouw.

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft alleen zijn the lost kleding aan je hebt geen kleding kast ofzo.

Dus hij draagt altijd hetzelfde? :7

En hoe zit het met multiplayer kledij, kan ik dan nog oude kleren gebruiken van de oorsprongkelijke gta of moet ik dan echt die nieuwe multiplayer kleren gebruiken?

TLAD multiplayer werkt hetzelfde met kleding als in GTA IV (de gewone). Je begint met een aantal kleren en hoe hoger level hoe meer kleren je kan kiezen. Uiteraard zijn het allemaal nieuwe kleren en nieuwe hoofden, brillen etc.

Dit is ook het geval bij de vrouw.

Maar ik bedoel als ik ga basejumpen online kan ik dan nog die oude kledij gebruiken? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft alleen zijn the lost kleding aan je hebt geen kleding kast ofzo.

Dus hij draagt altijd hetzelfde? :7

En hoe zit het met multiplayer kledij, kan ik dan nog oude kleren gebruiken van de oorsprongkelijke gta of moet ik dan echt die nieuwe multiplayer kleren gebruiken?

TLAD multiplayer werkt hetzelfde met kleding als in GTA IV (de gewone). Je begint met een aantal kleren en hoe hoger level hoe meer kleren je kan kiezen. Uiteraard zijn het allemaal nieuwe kleren en nieuwe hoofden, brillen etc.

Dit is ook het geval bij de vrouw.

Maar ik bedoel als ik ga basejumpen online kan ik dan nog die oude kledij gebruiken? :puh:

Dat weet ik niet, ik heb namelijk alleen maar TLAD :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

@ End Of The Riot: Nee, je hebt aparte Multiplayer kleding voor IV, TLAD en TBOGT. Je kunt kleding verdienen door punten te scoren, net zoals in het originele spel zelf.

Maar als ik dan straks TLAD of TBOGT mp opstart heb ik dan de kleren aan die ik voor het laatst in IV aanhad of krijg ik random kleren toegewezen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...