benhelsloot Geplaatst: 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2010 zijn er ook kleren winkels in Tlad Tbogt wand op youtube filmpjes zie je louise en johny alleen met de zelfde kleren p.s. ik heb een ps3 dus ik kan dat niet weten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2010 De kledingwinkels uit het originele spel zitten er wel in alleen kun je die niet betreden. Dit komt merendeels omdat Luis Lopez al een hele kledingkast vol met kleding heeft en Rockstar Games het waarschijnlijk onnodig heeft gevonden om dan evengoed nog kleding te kunnen kopen. Voor de geïnteresseerde: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 27 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2010 en bij Tlad ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PS3D Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2010 Heeft alleen zijn the lost kleding aan je hebt geen kleding kast ofzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2010 Heeft alleen zijn the lost kleding aan je hebt geen kleding kast ofzo. Dus hij draagt altijd hetzelfde? En hoe zit het met multiplayer kledij, kan ik dan nog oude kleren gebruiken van de oorsprongkelijke gta of moet ik dan echt die nieuwe multiplayer kleren gebruiken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PS3D Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2010 Dat weet ik niet heb geen mp. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2010 (bewerkt) Heeft alleen zijn the lost kleding aan je hebt geen kleding kast ofzo. Dus hij draagt altijd hetzelfde? En hoe zit het met multiplayer kledij, kan ik dan nog oude kleren gebruiken van de oorsprongkelijke gta of moet ik dan echt die nieuwe multiplayer kleren gebruiken? Volgens mij krijg je in de MP ook weer bepaalde kleren beschikbaar die op jou level zijn afgesteld. Bewerkt: 27 februari 2010 door Kenny-Petrovic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 27 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2010 is johny dan een viezerik gadver elke dag de zelfde kleren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2010 In TLAD zou je eerst wel kleding kunnen veranderen maar dat hebben ze er uiteindelijk voor onbekende redenen uitgehaald. In het Clubhouse van The Lost heeft Johnny in zijn eigen kamertje ook een kledingkast, dit zou je er naar kunnen verwijzen. Persoonlijk vind ik het wel jammer dat ze Johnny niet meerdere kleding hebben toegedragen, je zou toch op z'en minst denken dat hij een Casual (normaal) outfit heeft.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2010 In TLAD zou je eerst wel kleding kunnen veranderen maar dat hebben ze er uiteindelijk voor onbekende redenen uitgehaald. In het Clubhouse van The Lost heeft Johnny in zijn eigen kamertje ook een kledingkast, dit zou je er naar kunnen verwijzen. Persoonlijk vind ik het wel jammer dat ze Johnny niet meerdere kleding hebben toegedragen, je zou toch op z'en minst denken dat hij een Casual (normaal) outfit heeft.. Misschien hangt zijn kledingkast vol met dezelfde kledij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Stan- Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2010 Heeft alleen zijn the lost kleding aan je hebt geen kleding kast ofzo. Dus hij draagt altijd hetzelfde? En hoe zit het met multiplayer kledij, kan ik dan nog oude kleren gebruiken van de oorsprongkelijke gta of moet ik dan echt die nieuwe multiplayer kleren gebruiken? TLAD multiplayer werkt hetzelfde met kleding als in GTA IV (de gewone). Je begint met een aantal kleren en hoe hoger level hoe meer kleren je kan kiezen. Uiteraard zijn het allemaal nieuwe kleren en nieuwe hoofden, brillen etc.Dit is ook het geval bij de vrouw. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2010 Heeft alleen zijn the lost kleding aan je hebt geen kleding kast ofzo. Dus hij draagt altijd hetzelfde? En hoe zit het met multiplayer kledij, kan ik dan nog oude kleren gebruiken van de oorsprongkelijke gta of moet ik dan echt die nieuwe multiplayer kleren gebruiken? TLAD multiplayer werkt hetzelfde met kleding als in GTA IV (de gewone). Je begint met een aantal kleren en hoe hoger level hoe meer kleren je kan kiezen. Uiteraard zijn het allemaal nieuwe kleren en nieuwe hoofden, brillen etc.Dit is ook het geval bij de vrouw. Maar ik bedoel als ik ga basejumpen online kan ik dan nog die oude kledij gebruiken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Stan- Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2010 Heeft alleen zijn the lost kleding aan je hebt geen kleding kast ofzo. Dus hij draagt altijd hetzelfde? En hoe zit het met multiplayer kledij, kan ik dan nog oude kleren gebruiken van de oorsprongkelijke gta of moet ik dan echt die nieuwe multiplayer kleren gebruiken? TLAD multiplayer werkt hetzelfde met kleding als in GTA IV (de gewone). Je begint met een aantal kleren en hoe hoger level hoe meer kleren je kan kiezen. Uiteraard zijn het allemaal nieuwe kleren en nieuwe hoofden, brillen etc.Dit is ook het geval bij de vrouw. Maar ik bedoel als ik ga basejumpen online kan ik dan nog die oude kledij gebruiken? Dat weet ik niet, ik heb namelijk alleen maar TLAD . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2010 @ End Of The Riot: Nee, je hebt aparte Multiplayer kleding voor IV, TLAD en TBOGT. Je kunt kleding verdienen door punten te scoren, net zoals in het originele spel zelf. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2010 @ End Of The Riot: Nee, je hebt aparte Multiplayer kleding voor IV, TLAD en TBOGT. Je kunt kleding verdienen door punten te scoren, net zoals in het originele spel zelf. Maar als ik dan straks TLAD of TBOGT mp opstart heb ik dan de kleren aan die ik voor het laatst in IV aanhad of krijg ik random kleren toegewezen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.