Jump to content

Een aantal vragen...


---Diablo---

Recommended Posts

Hieronder volgen 2 vragen. Ik heb ze maar in één topic gedaan, omdat het mij een beetje onzin leek om dan

2 topics aan te maken.

Ik hoop dat ik er antwoorden op kan krijgen.

1. Ik heb nu genoeg 'procenten' om de Special Ability van Dwayne en de daarbij behorende Achievement van Roman en van Dwayne te ontvangen. Alleen heb ik ze nog niet gekregen. Hoe komt dit?

2. Heeft iemand een idee hoe ik de Stunt Jump kan halen > degene die vlak bij een safehouse van je is. Je moet daarbij van het linker eiland naar degene in het midden jumpen..

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ---Diablo---

    16

  • Kenny-Petrovic

    5

  • PrioX

    4

  • Nissan

    3

Hieronder volgen 2 vragen. Ik heb ze maar in één topic gedaan, omdat het mij een beetje onzin leek om dan

2 topics aan te maken.

Ik hoop dat ik er antwoorden op kan krijgen.

1. Ik heb nu genoeg 'procenten' om de Special Ability van Dwayne en de daarbij behorende Achievement van Roman en van Dwayne te ontvangen. Alleen heb ik ze nog niet gekregen. Hoe komt dit?

2. Heeft iemand een idee hoe ik de Stunt Jump kan halen > degene die vlak bij een safehouse van je is. Je moet daarbij van het linker eiland naar degene in het midden jumpen..

Met vraag 1 kan ik je niet helpen, maar met vraag 2 wel.

Je moet een NRG-900 Of een Comet gebruiken,

Als het dan 's avonds is moet je de jump "halen" 's avonds zijn er meestal minder mensen dus kan je een grotere aanloop nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dwayne heeft geen achievement voor zijn ''Special Ability''.

Ik zou niet weten hoe het komt dat je geen achievement krijgt voor romans ''Special Ability''...

Weet je zeker dat hij je voor 60% mag ? (Kijk hier voor meer info over Special Ability >> Klik

En over vraag 2.

Je volgt dit (SnapMap) parkour om veel snelheid te maken.

Dit doe je met een snel voertuig zoals de Infernus... en je zal hem met gemak halen.

!Klik hier voor meer info over de Stunt!

:)

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Dwayne heeft hier volgens mij wel degelijk een Achievement voor.

Maar ook al is dit niet het geval. De Special Ability zou ik sowieso al moeten hebben..

En over de Stunt Jump. Blijven proberen dan maar.. :schater:

Weet iemand waar je een Infernus kunt vinden. Dat is nou niet bepaald de auto die je snel tegenkomt.

Link to comment
Delen op andere websites

De Infernus zie je idd niet vaak rijden.

Je kan hem krijgen in de missie

Zet deze gewoon voor je Safehouse en je hebt een Infernus, (?)als je met deze Infernus even een paar rondjes gaat rijden zullen ze van zelf rond gaan rijden..(?)

Neem hier eens een kijkje over de achievements van de Special Ability >> Klik

:)

Link to comment
Delen op andere websites

Dwayne heeft hier volgens mij wel degelijk een Achievement voor.

Maar ook al is dit niet het geval. De Special Ability zou ik sowieso al moeten hebben..

En over de Stunt Jump. Blijven proberen dan maar.. :schater:

Weet iemand waar je een Infernus kunt vinden. Dat is nou niet bepaald de auto die je snel tegenkomt.

Dwayne heeft geen special ability achiefmenent.

Voor meer info kijk bij het Wikigta achiefement en trophy friend gedeelte.

Klik op deze link om er direct naar toe te gaan.

En die stunt job is mij gelukt met een motor op een mooie afstand.

Heb het wel niet overleeft omdat ik niet goed op de grond neerkwam maar heb hem wel gehaald.

Ik lande viel knalde tegen een muur aan en was dood.

Link to comment
Delen op andere websites

De Special Ability van Roman heb ik ontvangen. Ik heb gewoon domweg slordig gekeken. Ik had niet de verplichte aantal procenten.

Kan gebeuren,

Ga nog een keertje met hem naar een stripclub vind hij leuk en jij vast ook wel.

Bedankt Kenny-Petrovic voor het wijzen op mijn fout, ik was verkeerd aan het kijken :bonk: . En blijkbaar had Diablo toch nog iets aan wat ik te melden had :7.

haha iedereen maakt fouten bloos.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Voor het uitgaan met Dwayne kun je het best met de volgende dingen rekening houden:

- Hij houd ervan als je The Beat 102.7 luistert.

- Zijn favoriete eetplaats is de Cluckin' Bell.

Hartstikke bedankt.

Ik ga gewoon nog een aantal keer met hem 'uit'. Misschien heb ik wel weer scheel gekeken :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...