Jump to content

Een aantal vragen...


---Diablo---

Recommended Posts

Ik heb nog een andere vraag. Ik hoop dat ik die hier ook nog even mag stellen.

Ik wil graag al de Random Characters tegenkomen. Alleen moet ik er volgens mij nog 1 of 2.

Alleen heb ik geen idee waar ik die moet vinden. Via wikigta zelf kom je wel bij de Random Characters, alleen is mijn vraag of ze daar echt allemaal opstaan (ook meerdere ontmoetingen met één persoon).

En dan nog dit: klopt het dat het kan dat je een Random Character niet tegenkomt als het bijvoorbeeld 's nachts is maar wel 's middags?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ---Diablo---

    16

  • Kenny-Petrovic

    5

  • PrioX

    4

  • Nissan

    3

Ik heb nog een andere vraag. Ik hoop dat ik die hier ook nog even mag stellen.

Ik wil graag al de Random Characters tegenkomen. Alleen moet ik er volgens mij nog 1 of 2.

Alleen heb ik geen idee waar ik die moet vinden. Via wikigta zelf kom je wel bij de Random Characters, alleen is mijn vraag of ze daar echt allemaal opstaan (ook meerdere ontmoetingen met één persoon).

En dan nog dit: klopt het dat het kan dat je een Random Character niet tegenkomt als het bijvoorbeeld 's nachts is maar wel 's middags?

Op WikiGTA staan al de locaties van de Random Characters (je moet over het bolletje gaan met je muis om te zien over wie het gaat en welke ontmoeting). Ze staan er, zoals je zelf al dacht, niet 24/7. Dus als je ze niet onmiddellijk tegenkomt zal je nog eens op een ander tijdstip moeten terugkomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog een andere vraag. Ik hoop dat ik die hier ook nog even mag stellen.

Ik wil graag al de Random Characters tegenkomen. Alleen moet ik er volgens mij nog 1 of 2.

Alleen heb ik geen idee waar ik die moet vinden. Via wikigta zelf kom je wel bij de Random Characters, alleen is mijn vraag of ze daar echt allemaal opstaan (ook meerdere ontmoetingen met één persoon).

En dan nog dit: klopt het dat het kan dat je een Random Character niet tegenkomt als het bijvoorbeeld 's nachts is maar wel 's middags?

Op WikiGTA staan al de locaties van de Random Characters (je moet over het bolletje gaan met je muis om te zien over wie het gaat en welke ontmoeting). Ze staan er, zoals je zelf al dacht, niet 24/7. Dus als je ze niet onmiddellijk tegenkomt zal je nog eens op een ander tijdstip moeten terugkomen.

Ik ben net al die plaatsen langs gegaan en heb ze nog steeds niet allemaal ontmoet.

Er zit dan vrees ik niks anders op dan het nog een keer te doen. Nu 's nachts ofzo..

Maar weet iemand toevallig ook of je er ook laag met een helikopter over kan vliegen?

Komt er dan ook een mannelijk of vrouwelijk blauw poppetje op de radar? Met de helikopter gaat het natuurlijk 3 a 4 keer zo snel

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben net al die plaatsen langs gegaan en heb ze nog steeds niet allemaal ontmoet.

Er zit dan vrees ik niks anders op dan het nog een keer te doen. Nu 's nachts ofzo..

Maar weet iemand toevallig ook of je er ook laag met een helikopter over kan vliegen?

Komt er dan ook een mannelijk of vrouwelijk blauw poppetje op de radar? Met de helikopter gaat het natuurlijk 3 a 4 keer zo snel

Met een helikopter gaat het ook ja. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Beter dat het met een helikopter ook kan. Handig dat ik daar na drie keer de ronde al te hebben gedaan ook eens op kom :schater:

Maar ik ga toch nog even irritant doen. Misschien zijn er nog mensen die me met het volgende kunnen helpen.

Ik heb al bij de Walkthrough gekeken, maar ik kon het niet vinden. Excuses als het er wel staat.

1. Hoe kan ik ooit het Achievement halen dat ik met een motor een wheelie doe van 300 of 500 foot (ben ik even vergeten). Ik kan op zich wel een weelie maken, maar eerlijk gezegd geen idee of dat wel genoeg is. En zit er ook nog een tijd in?

2. Kan iemand me helpen met het behalen van drie strikes achter elkaar, zodat ik ook daarvan een Achiement ontvang?

Link to comment
Delen op andere websites

Maak deze wheelie met een Faggio. Bij deze kan je helemaal naar achteren leunen waarbij je niet zal vallen met je motor. Verder kies je best voor een lange vlakke weg, zoals de wegen rond Middle Park in Algonquin, of de landingsbanen op het vliegveld.

Gobble Gobble

  • Doe twee stappen naar links en gooi de bowlingbal niet te hard, probeer een snelheid van rond de 20mph of iets minder te halen.

Bron: WikiGta

Bewerkt: door Kenny-Petrovic
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je met 50 hidden packages, Stunt Jumps bedoelt :)

Deze zijn hier te vinden >> Klik

Het is de bedoeling dat je met een snel voertuig over een stunt heen gaat en hem te halen.

- Oranje bolletje is de sprong

- Rode bolletje is de landing van de sprong

Melee couters zijn combo's die je doet met vechten in 4 minuten. hier is er een filmpje van >>

Je moet er 10 maken in 4 minuten

Het is slim om deze bij HeliTours te doen omdat daar veel mensen zijn die terug vechten en er komt bijna nooit politie.

Als je bijna dood bent kan je naar de ingang van HeliTours lopen want daar staat een hotdog kraam,

koop een hotdog en je health zal zich weer aanvullen ;)

Klik (SnapMap HeliTours)

Hopelijk snap je het een beetje :)

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Locken [LT] op een Target, Vuisten voor gezicht [A], wanneer je wordt geslagen kun je ook dmv [A] ontwijken, voor rechtervuistslag, [Y] voor de linkervuist en [X] voor een trap :puh: .

Melee Counters: wanneer je wordt geslagen kun je ontwijken [A] en direct op [Y] of duwen waarna Niko of wie dan ook, een speciale beweging doet waardoor de tegenstander in één mep neerligt :) .

Link to comment
Delen op andere websites

Locken [LT] op een Target, Vuisten voor gezicht [A], wanneer je wordt geslagen kun je ook dmv [A] ontwijken, voor rechtervuistslag, [Y] voor de linkervuist en [X] voor een trap :puh: .

Melee Counters: wanneer je wordt geslagen kun je ontwijken [A] en direct op [Y] of duwen waarna Niko of wie dan ook, een speciale beweging doet waardoor de tegenstander in één mep neerligt :) .

Kijk eens even. Hearv weer :tu:

Dank u :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het geprobeerd met de informatie van Hearv94, maar het is helaas nog niet gelukt.

Een melee counter is dus de aanval die je doet nadat je een slag van een tegenstander hebt ontweken?

Hoe kan je dan precies ontwijken? Ja, met A, maar daar doe je ook je vuisten meer voor je gezicht.

Dus het lukt alsnog niet helemaal :(

Link to comment
Delen op andere websites

Het werkt ook alleen als je het op de juiste moment doet, net zoals ik heb gezegt, met de goede timing ontwijk je je tegenstander zijn slag en daarna slaag je deigene neer met Y :7 .

Dat vergt dus nogal wat oefening.

Moet je dan op het goeie moment op A drukken?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...