Jump to content

Een aantal vragen...


---Diablo---

Recommended Posts

Ja en het inoefenen brengt zowieso wat ergernis met zich mee, geloof me, tegenstanders met knuppels zijn trager... met een mes zijn ze heel snel en wanneer ze gewoon vechten zit eht er tussen in maar je hebt nog net de tijd om te ontwijken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ---Diablo---

    16

  • Kenny-Petrovic

    5

  • PrioX

    4

  • Nissan

    3

Ja en het inoefenen brengt zowieso wat ergernis met zich mee, geloof me, tegenstanders met knuppels zijn trager... met een mes zijn ze heel snel en wanneer ze gewoon vechten zit eht er tussen in maar je hebt nog net de tijd om te ontwijken.

Dus even op een rijtje: een melee counter is simpelweg een aanval die je kan laten doen door na de ontwijking (met A) direct op Y of B te drukken?

Ik vond het nogal verwarrend dat A voor twee dingen gebruikt werd. Voor het blokken (vuisten voor gezicht) en voor het ontwijken. Dit komt natuurlijk op een gegeven moment op hetzelfde neer, maar het is nogal lastig, vooral het timen.

Dan toch nog maar even verder oefenen, bedankt alvast.

Link to comment
Delen op andere websites

Zodra je vijand slaat moet jij op A drukken en je zal bukken (ontwijken) en als je dan snel op Y of b of X drukt zal je een ''melee counter'' uitvoeren.

Dit heeft inderdaad wat tijd nodig om het door te krijgen.

Maar als je het eenmaal kan is het een leuke bezigheid :)

:)

Link to comment
Delen op andere websites

Zodra je vijand slaat moet jij op A drukken en je zal bukken (ontwijken) en als je dan snel op Y of b of X drukt zal je een ''melee counter'' uitvoeren.

Dit heeft inderdaad wat tijd nodig om het door te krijgen.

Maar als je het eenmaal kan is het een leuke bezigheid :)

:)

Dan gewoon maar even oefenen..

Bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

die meleecounter achievement kon ik wel halen in TBoGT maar dat lukt me maar niet in IV :duh:

Als je hem in TBOGT hebt behaald, dan heb je dus het Achievement gekregen?

Waarom zou je hem dan ook nog in GTA IV proberen te behalen?

P.S. Gaat het in TBOGT makkelijker? Vecht hij beter of zoiets?

Link to comment
Delen op andere websites

In een videootje stond dat je Y of B moest 'tappen' .. dus heel snel indrukken en weer loslaten een paar keer achter elkaar, gelijk als Niko nog aan het bukken is.. Weet niet of dat er stond zodat je in ieder geval op het goede moment die knoppen indrukt, maar probeer dat eens als het niet lukt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...