klikoe Geplaatst: 21 februari 2010 Rapport Geplaatst: 21 februari 2010 Hallo, Ik had een tijdje geleden een tv/monitor gekocht, en ik had hem gister voor het eerst op mijn pc aangesloten, via een RGB kabel. Alles werkte goed, mooi helder beeld. Alleen toen ik vandaag mijn computer aan deed, was het scherm aan het flikkeren. Ik had al de resolutie veranderd, hielp niet. En ook het aantal Herz veranderen hielp niet. Weet iemand een oplossing ? Ik word een beetje gek van dat geflikker. Klikoe Reageren
gta master 1 Geplaatst: 21 februari 2010 Rapport Geplaatst: 21 februari 2010 Kijk eens na of de kabels er goed in zitten. Reageren
klikoe Geplaatst: 21 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2010 (bewerkt) Heb ik al gedaan, maar ik probeer het nog wel een keer. EDIT Hij flikkert nog steeds. Bewerkt: 21 februari 2010 door klikoe Reageren
gta master 1 Geplaatst: 21 februari 2010 Rapport Geplaatst: 21 februari 2010 Heb ik al gedaan, maar ik probeer het nog wel een keer. EDIT Hij flikkert nog steeds. Andere kabel geprobeerd? Reageren
klikoe Geplaatst: 21 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2010 Ben ik net mee klaar, doet het óók niet.. Misschien video kaart kapot ? Reageren
gta master 1 Geplaatst: 21 februari 2010 Rapport Geplaatst: 21 februari 2010 Ben ik net mee klaar, doet het óók niet.. Misschien video kaart kapot ? Kan denk ik niet, Probeer eens op een ander aantal herz te draaien op je scherm. Reageren
klikoe Geplaatst: 21 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2010 ''Ik had al de resolutie veranderd, hielp niet. En ook het aantal Herz veranderen hielp niet.'' Helpt ook niet Ik krijg er bijna hoofdpijn van Reageren
Hayte Geplaatst: 21 februari 2010 Rapport Geplaatst: 21 februari 2010 Ander pc bij het scherm(/ander scherm bij de pc) geprobeert? Reageren
klikoe Geplaatst: 21 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2010 Eerst had ik een normaal tft scherm. Die heeft het altijd gedaan, dus ik denk dat dat nog steeds het geval is. Maar ik wil hem graag op mijn tv; groter / mooier. Maar als die niet normaal werkt, moet ik toch maar weer naar het oude. Reageren
Hayte Geplaatst: 21 februari 2010 Rapport Geplaatst: 21 februari 2010 Als je gaat uitzoeken wat het probleem is, kan je het probleem verhelpen. Is het de nieuwe tv? Terugsturen die handel (mits je nog garantie hebt, natuurlijk) Reageren
klikoe Geplaatst: 21 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2010 Hij werkt gewoon normaal bij tv kijken / xboxen. Alleen met pc werkt blijkbaar niet. Volgens mij heb ik geen garantie meer.. Btw het is een LG Flatron M227WD Ik weet niet wat er gebeurt is, maar om de een of andere reden, doet hij weer normaal. Maar wel bedankt voor jullie aandacht ! Klikoe Reageren
Albert03 Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 (bewerkt) Kijk eens naar de kabel die je gebruikt voor aan te sluiten, en probeer een andere soort kabel: RGB? Geschikt voor HD in volledige kwaliteit! S-Video? Probeer een betere aansluiting! VGA? Zou goed moeten zijn. DVI? Geschikt voor HD in volledige kwaliteit! HDMI? Geschikt voor HD in volledige kwaliteit! Bewerkt: 24 februari 2010 door Albert03 Reageren
Kryziek Geplaatst: 24 februari 2010 Rapport Geplaatst: 24 februari 2010 RGB is niet geschikt voor HD, en zelfs niet voor gewoon beeld. Dat is meer voor Playstation 1's en Super Nintendo's PS2 gebruikt het anders ook nog. En zelfs zit hij bij de ps3 nog. Reageren
Albert03 Geplaatst: 24 februari 2010 Rapport Geplaatst: 24 februari 2010 Weet ik, maar als je echte kwaliteit wilt moet je HDMI gebruiker. Reageren
Hayte Geplaatst: 24 februari 2010 Rapport Geplaatst: 24 februari 2010 RGB alleen voor SNES en PS1? xD Jij zit in de war met Tulp, aangezien RGB en VGA je enige HD opties zijn als je een XBox 360 hebt van voor Sep. 2007. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.