Kenny-Petrovic Geplaatst: 21 maart 2010 Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 De conclusie is dus dat het een baggergame is. Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 21 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 De conclusie is dus dat het een baggergame is. Nee, het is een vrij goede game, enkel te weinig missies. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 23 maart 2010 Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 Maar 9 missies? En hoe lang doe je dan over de hele storyline? Reageren
Nissan Geplaatst: 24 maart 2010 Rapport Geplaatst: 24 maart 2010 De conclusie is dus dat het een baggergame is. Nee, het is een vrij goede game, enkel te weinig missies. Als hij het dan een baggergame vind is dat zijn mening. Dat heet een discussie Michael. Ik heb het gespeeld en vind het een slecht spel. Te kleurrijk, te simpel, te weinig missies, 9 in een dozijn hoofdpersonage. Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 26 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2010 Je doet ongeveer 8 uur over de storyline En dat is waar, iedereen mag zijn eigen mening geven Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 €60,- betalen voor 8 uurtjes speeltijd? Ze moeten ook geen programma's vermalen naar een game. Dat is hetzelfde als met al die filmgames die slaan meestal ook nergens op. De enige die echt indruk heeft gemaakt op mij was The Warriors op de PS2 / Xbox / PSP. (toevallig van R*) Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 3 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2010 (bewerkt) €60,- betalen voor 8 uurtjes speeltijd? Ze moeten ook geen programma's vermalen naar een game. Dat is hetzelfde als met al die filmgames die slaan meestal ook nergens op. De enige die echt indruk heeft gemaakt op mij was The Warriors op de PS2 / Xbox / PSP. (toevallig van R*) De game kost geen 60 euro PC versie = 20 euro PS3 versie = 40 euro XBOX360 versie = 40 euro Dat heb ik hier gezien : http://www.play.com/HOME/HOME/6-/Search.html?searchtype=gameall&searchstring=prison%20break&page=search&pa=search&go.x=40&go.y=8 En hier is de officiele site van de game : http://prisonbreak.deepsilver.com/ Bewerkt: 3 april 2010 door Michael_Scofield94941 Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 Veel winkels hebben toch een andere prijs, maar dat is bij elke game wel zo. Free Record Shop en Bartsmit vragen € 49,99: Free Record Shop: Klik Bartsmit: Klik Btw: Hoeveel heb jij ervoor betaalt Michael_Scofield94941? Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 3 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2010 Veel winkels hebben toch een andere prijs, maar dat is bij elke game wel zo. Free Record Shop en Bartsmit vragen € 49,99: Free Record Shop: Klik Bartsmit: Klik Btw: Hoeveel heb jij ervoor betaalt Michael_Scofield94941? Ik heb hem voor PC gedownload xD Maar ik ga hem deze zomer nog kopen voor Playstation 3 Reageren
ColaGlas Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Geplaatst: 4 april 2010 Veel winkels hebben toch een andere prijs, maar dat is bij elke game wel zo. Free Record Shop en Bartsmit vragen € 49,99: Free Record Shop: Klik Bartsmit: Klik Btw: Hoeveel heb jij ervoor betaalt Michael_Scofield94941? Ik heb hem voor PC gedownload xD Maar ik ga hem deze zomer nog kopen voor Playstation 3 Dus je gaat ook nog betalen voor zo'n piece of shit game? Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 4 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2010 Veel winkels hebben toch een andere prijs, maar dat is bij elke game wel zo. Free Record Shop en Bartsmit vragen € 49,99: Free Record Shop: Klik Bartsmit: Klik Btw: Hoeveel heb jij ervoor betaalt Michael_Scofield94941? Ik heb hem voor PC gedownload xD Maar ik ga hem deze zomer nog kopen voor Playstation 3 Dus je gaat ook nog betalen voor zo'n piece of shit game? Jou mening is dat het een stomme game is, ik vindt hem geweldig, en als ik ervoor wil betalen, dan is dat mijn keuze. En ik ben er zeker van dat er nog meer mensen deze game goed vinden. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Geplaatst: 8 april 2010 €60,- betalen voor 8 uurtjes speeltijd? Ze moeten ook geen programma's vermalen naar een game. Dat is hetzelfde als met al die filmgames die slaan meestal ook nergens op. De enige die echt indruk heeft gemaakt op mij was The Warriors op de PS2 / Xbox / PSP. (toevallig van R*) Nou de Bekende TV serie 24 heeft ook een Game gehad op de Ps2. Naast wat probleempjes met de besturing het dat zeker wel een goede game. Geeft je het gevoel van de Serie. En dat is ook belangrijk voor een TV-Serie naar PC game. Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 8 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2010 €60,- betalen voor 8 uurtjes speeltijd? Ze moeten ook geen programma's vermalen naar een game. Dat is hetzelfde als met al die filmgames die slaan meestal ook nergens op. De enige die echt indruk heeft gemaakt op mij was The Warriors op de PS2 / Xbox / PSP. (toevallig van R*) Nou de Bekende TV serie 24 heeft ook een Game gehad op de Ps2. Naast wat probleempjes met de besturing het dat zeker wel een goede game. Geeft je het gevoel van de Serie. En dat is ook belangrijk voor een TV-Serie naar PC game. Da's waar Reageren
Vice-King Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Geplaatst: 8 april 2010 ik had de game op tv gezien hij lijkt me wel vet. ik dacht eerst een beetje in de gevangenis ruzie maken en ontsnappen. maar dat geklim en geklauter dat hoefd van mij niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.