Basssss Geplaatst: 22 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2010 (bewerkt) En "improper behavior" betekend "ongepast gedrag", oftewel slecht gedrag. Je meent het. De topic-opener vroeg wat dat betekende, dus ik antwoord netjes, slimmerik. Dat zouden meer mensen moeten doen. Bewerkt: 22 februari 2010 door Basssss Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ThunderDuck Geplaatst: 22 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2010 En "improper behavior" betekend "ongepast gedrag", oftewel slecht gedrag. Je meent het. De topic-opener vroeg wat dat betekende, dus ik antwoord netjes, slimmerik. Dat zouden meer mensen moeten doen. Het ging erom dat de student om "ongepast gedrag", zoals jij net zo fijntjes benadrukte, werd gestraft. Het ging niet om de betekenis van "improper behaviour" maar om wat dat precies was... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2010 En het helpt niet eens. Waarschuwen tegen gevaar is nutteloos als het om kinderen op internet gaat. Ze snappen er te weinig van. Of je geeft ze een cursus geavanceerd computeren, waar ze zooi leren over beveiliging en personen op internet, maar daar voelen ze weinig voor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2010 Ach 't is Pennsylvania maar . Maar niemand hoord je te bespioneren, laat staan je school . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2010 (bewerkt) Leuk die selectieve verontwaardiging. Als een school in Amerika de privacywetten niet helemaal naleeft dan vindt iedereen dat toch niet kunnen. Maar als de Nederlandse regering de privacy in veel grotere mate de prullenbak in dirigeert (ov-chipkaart, kilometerheffing etc.) dan vinden veel van diezelfde mensen die het verschrikkelijk vinden wat er daar op die school gebeurd het ineens allemaal prima. Bewerkt: 24 februari 2010 door Mania-92 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2010 Leuk die selectieve verontwaardiging. Als een school in Amerika de privacywetten niet helemaal naleeft dan vindt iedereen dat toch niet kunnen. Maar als de Nederlandse regering de privacy in veel grotere mate de prullenbak in dirigeert (ov-chipkaart, kilometerheffing etc.) dan vinden veel van diezelfde mensen die het verschrikkelijk vinden wat er daar op die school gebeurd het ineens allemaal prima. Natuurlijk. Ik heb liever dat de overheid weet waar ik met OV heen ga, dan dat de school mij kan zien als ik achter mijn laptop zie. Bovendien vertrouw ik de overheid mee dan een schoolbestuur dat de beelden ook daadwerkelijk raadpleegt, anders hadden ze nooit de jongen kunnen beschuldigen van zijn gedrag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2010 Natuurlijk. Ik heb liever dat de overheid weet waar ik met OV heen ga, dan dat de school mij kan zien als ik achter mijn laptop zie. Bovendien vertrouw ik de overheid mee dan een schoolbestuur dat de beelden ook daadwerkelijk raadpleegt, anders hadden ze nooit de jongen kunnen beschuldigen van zijn gedrag. De overheid (de Nederlandse) is verantwoordelijk voor 16 miljoen Nederlanders. De privacy van die 16 miljoen Nederlanders wordt door de overheid de sloot in gepleurd. Dat een school dat doet, nouja. Dat is niet juist natuurlijk maar we hebben het hier over een relatief klein aantal 'slachtoffers'. En zo'n schooldirecteur weet waarschijnlijk niet beter, waar een minister zich wel moet weten te gedragen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2010 De overheid (de Nederlandse) is verantwoordelijk voor 16 miljoen Nederlanders. De privacy van die 16 miljoen Nederlanders wordt door de overheid de sloot in gepleurd. Dat een school dat doet, nouja. Dat is niet juist natuurlijk maar we hebben het hier over een relatief klein aantal 'slachtoffers'. En zo'n schooldirecteur weet waarschijnlijk niet beter, waar een minister zich wel moet weten te gedragen. Ik vind de camerabewaking in de bussen eerder privacy-schendend dan de OV-chipkaart (vooral als je jezelf op het schermpje bovenin de bus ziet, omdat ze daar de beelden tussendoor laten zien). Waarom zouden ze niet mogen opslaan waar en wanneer ik de bus heb gepakt? Vind het juist wel handig dat ik dat kan opzoeken op internet. ;P Het is helemaal niet zo dat je hele privacy de prullenbak ingegooid wordt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
game~skater Geplaatst: 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2010 Wijk het nou niet te veel af van het onderwerp? Ik vind dat een school je niet via een webcam thuis mag bekijken zonder jouw toestemming, in bussen daar in tegen is het voor de beveiliging. En dat van die chipkaart kan ik niet over meepraten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2010 De overheid (de Nederlandse) is verantwoordelijk voor 16 miljoen Nederlanders. De privacy van die 16 miljoen Nederlanders wordt door de overheid de sloot in gepleurd. Dat een school dat doet, nouja. Dat is niet juist natuurlijk maar we hebben het hier over een relatief klein aantal 'slachtoffers'. En zo'n schooldirecteur weet waarschijnlijk niet beter, waar een minister zich wel moet weten te gedragen. Ik vind de camerabewaking in de bussen eerder privacy-schendend dan de OV-chipkaart (vooral als je jezelf op het schermpje bovenin de bus ziet, omdat ze daar de beelden tussendoor laten zien). Waarom zouden ze niet mogen opslaan waar en wanneer ik de bus heb gepakt? Vind het juist wel handig dat ik dat kan opzoeken op internet. ;P Het is helemaal niet zo dat je hele privacy de prullenbak ingegooid wordt. Realiseer je je ook dat alles wat jij op kan zoeken op internet iedereen met een beetje know how op kan zoeken op internet? Stalkers, pedofielen, moordenaars en alle andere mensen met kwaad in ze zin. Of de politie die ziet dat jij naar zus en zo bent gereisd en gehaast de conclusie trekt dat je bij een misdrijf betrokken bent, wat helemaal niet het geval is, maar wat je toch een hoop narigheid bezorgt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2010 Realiseer je je ook dat alles wat jij op kan zoeken op internet iedereen met een beetje know how op kan zoeken op internet? Stalkers, pedofielen, moordenaars en alle andere mensen met kwaad in ze zin. Als ze het internet niet gebruiken, dan vinden ze heus wel andere manieren. Wat wil je dan doen, kaartenbakken herinvoeren? Of de politie die ziet dat jij naar zus en zo bent gereisd en gehaast de conclusie trekt dat je bij een misdrijf betrokken bent, wat helemaal niet het geval is, maar wat je toch een hoop narigheid bezorgt. Geef eens een concreet voorbeeld van een ware gebeurtenis. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2010 Als ze het internet niet gebruiken, dan vinden ze heus wel andere manieren. Wat wil je dan doen, kaartenbakken herinvoeren? Kaartenbakken? Ik ben helemaal niet tegen internet, in tegendeel zelfs. Alle informatie moet gedeeld worden via het internet. Maar geen persoonsgegevens, tenminste niet van de mensen die dat niet willen. Geef eens een concreet voorbeeld van een ware gebeurtenis. et voila Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.