Jump to content

LCPD wilt rekruteren


jvj

Recommended Posts

Hoi, ik ontdekte dat de LCPD mensen zoekt om te rekruteren. Ze vragen je om hen te bellen op het nummer 555-RECRUIT.

Dat woord recruit is natuurlijk in snelschrijven sms-taal(waarbij je een woord vormt door slechts 1 toets in te duwen voor 1 letter).

Ik belde ernaar en na dat ik de laatste letter typte kwam hij onmiddellijk vanzelf op het groene telefoonsymbool. Dus ging ik ze bellen. Maar ze nemen niet op, het nummer is ongeldig! Dat is dan toch dwaas om zo'n recruit nummer in de game te steken?

Ik zag de banner staan aan dit politiebureau.

JVJ

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

Dat word gewoon bedoeld als Advertentie voor de LCDP. Je moet het niet te serieus nemen aangezien ze het er meer voor de grap hebben in gestoken, je ziet wel meer van dit soort reclames in de stad die er gewoon voor de grap hangen en die niet bereikbaar zijn. :clown:

Het onderstaande filmpje gaat ook over de LCDP, wat dus eigenlijk word bedoeld als (zogenaamde) reclame.

Bewerkt: door GrandTheftTwano
Link to comment
Delen op andere websites

Die 555 is een typisch Amerikaans beginnummer zeker? :7

555 wordt in Amerikaanse films, series en computerspellen gebruikt om aan te geven dat het een fictief telefoonnummer is. In films zie je altijd nummers als 555-1354 staan dus dan heb je toch al snel door dat met 250 miljoen inwoners je niet zo weinig telefoonnummers kan hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had ook ooit eens dat nummer van 'Zit' gedraaid (om de radiotrack te weten te komen). Maar na een tijdje zat het opgeslagen Zit nummer niet meer in de gsm?

Die 555 is een typisch Amerikaans beginnummer zeker? :7

ZiT zit hier nog steeds op mijn telefoon hoor :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...