KJF Geplaatst: 22 februari 2010 Rapport Geplaatst: 22 februari 2010 Ik krijg de volgende foutmelding: Dit krijg ik als ik san andreas wil de-installeren, kan iemand helpen? Reageren
.Timothy Geplaatst: 22 februari 2010 Rapport Geplaatst: 22 februari 2010 Probeer eens Revo Uninstaller Reageren
Smithie Geplaatst: 26 februari 2010 Rapport Geplaatst: 26 februari 2010 gek ! nog nooit gezien. Maar een vraagje : Hoe en waar uninstalleer jij gta san andreas ? Via deze computer en dan software of ?? Ik zie dat je op de foto een error code hebt. Type het in eens in met google , en kijk of anderen het ook hebben >>> Door _KoE_Mzungu: Plaats geen dubbelpost (twee of meer posts na elkaar), maar gebruik gewoon de [bewerken]-knop om je laatste bericht aan te passen.<<< Reageren
KJF Geplaatst: 26 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2010 Bedankt mensen, maar het was al gelukt na 1x laptop herstarten, en ik uninstall via start>alle programma's>rockstar games> uninstall gta.. Reageren
Fransy Geplaatst: 12 maart 2010 Rapport Geplaatst: 12 maart 2010 Kan iemand even het bestandje data2 sturen alvast bedankt m.v.g Fransie Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 12 maart 2010 Rapport Geplaatst: 12 maart 2010 Kan iemand even het bestandje data2 sturen Als je in een bestaand topic gaat posten zorg er dan wel voor dat je on-topic post. Daarnaast is er in de Modding fora een speciaal topic voor het aanvragen van bestanden. Daar kan je je verzoek indienen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.