Jump to content

Computer werkt niet goed meer!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo, ik heb weer een probleem met dezelfde PC en ik vond het een beetje raar om daar een nieuw topic voor te openen terwijl ik ook gewoon een topic met de goed naam heb 'liggen'. Vandaag deed mijn PC het echt niet meer, hij viel in eens uit en ging niet meer aan, ik kreeg ook geen BIOS te zien enzo, hij reageerde niet als je op de start knop drukte. Hij leek gewoon gecrasht. Wat kan het probleem zijn en hoe kan ik het verhelpen?

Bewerkt: door Casss
Geplaatst:

@Hierboven: Tuurlijk! Dit is de oplossing

1. Computer uitzetten

2. Stekker eruit trekken

3. 2 min met rust laten

4. Opstarten

En dan doet ie het weer blij.gif

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Bump! Ik heb een nieuwe vraag in een oud topic gesteld omdat het gewoon de goede naam was :puh: dus post 1 t/m 6 tellen niet mee met mijn vraag.

Geplaatst:

Bump! Ik heb een nieuwe vraag in een oud topic gesteld omdat het gewoon de goede naam was :puh: dus post 1 t/m 6 tellen niet mee met mijn vraag.

En wat is dan de vraag? Niet geheel onbelangrijk natuurlijk.

Geplaatst:

hij heeft zijn OP geupdate, compleet onlogisch want het topic is nu ongelofelijk vaag.

je moederbord heeft een batterij, dit is voor de CMOS, haal die er eens uit en doe hem er na 10 minuten weer eens in, grote kans dat hij het dan wel doet.

Geplaatst:

hij heeft zijn OP geupdate, compleet onlogisch want het topic is nu ongelofelijk vaag.

je moederbord heeft een batterij, dit is voor de CMOS, haal die er eens uit en doe hem er na 10 minuten weer eens in, grote kans dat hij het dan wel doet.

De openingspost is post #1 en hij zegt post #1 tot #6 zijn niet meer van toepassing, dus dat betekend dat hij nog geen nieuwe vraag heeft gesteld, wat hij nu dus even gaat doen, neem ik aan?

Geplaatst:

De openingspost is post #1 en hij zegt post #1 tot #6 zijn niet meer van toepassing, dus dat betekend dat hij nog geen nieuwe vraag heeft gesteld, wat hij nu dus even gaat doen, neem ik aan?

kijk eens goed, er staat dat zijn post is aangepast, volgens mij is het vandaag 28 april ;)

Geplaatst:

kijk eens goed, er staat dat zijn post is aangepast, volgens mij is het vandaag 28 april ;)

Na, goed, jij wint. :puh: Chapeau voor de duidelijkheid, Casss!

Als dat de vraag is dan gelden de overige postst ook nog gewoon want de stroom eraf -> paar keer op de aan knop drukken -> stroom er weer op zal 99% zeker gewoon werken. En anders even het batterijtje van je moederbord verwijderen en nogmaals stroom eraf -> paar keer op de aan knop drukken -> batterijtje terug erin -> stroom er weer op.

Geplaatst:

Wat een onduidelijkheid. De volgende keer een nieuw topic maken graag. Dat is absoluut niet verboden en maakt het in dit geval er enkel overzichtelijker van.

Geplaatst:

Na, goed, jij wint. :puh: Chapeau voor de duidelijkheid, Casss!

Als dat de vraag is dan gelden de overige postst ook nog gewoon want de stroom eraf -> paar keer op de aan knop drukken -> stroom er weer op zal 99% zeker gewoon werken. En anders even het batterijtje van je moederbord verwijderen en nogmaals stroom eraf -> paar keer op de aan knop drukken -> batterijtje terug erin -> stroom er weer op.

Ik heb de stroom er al af gehaald enzo, hielp allemaal niet nope.gif en dat met dat batterijtje hebben mijn ouders liever niet, veel te hoog 'risico'. Zij zijn zo dat ze hem gewoon meteen opsturen naar de Office Center. Mijn moeder gebruikt die PC voor haar werk en nu kan ze echt niks meer sad2.gif maar sorry dat ik gister niet reageerde, ik maakte de hele dag foto's voor een bruiloft van 6:00 (!) tot 1:00 irri.gif

Geplaatst:

Ik heb de stroom er al af gehaald enzo, hielp allemaal niet nope.gif en dat met dat batterijtje hebben mijn ouders liever niet, veel te hoog 'risico'. Zij zijn zo dat ze hem gewoon meteen opsturen naar de Office Center. Mijn moeder gebruikt die PC voor haar werk en nu kan ze echt niks meer sad2.gif maar sorry dat ik gister niet reageerde, ik maakte de hele dag foto's voor een bruiloft van 6:00 (!) tot 1:00 irri.gif

Ja, je kan hem ook opsturen naar een bedrijf waar ze (wss) het batterijtje eruit halen voor 100 euro.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...