Sprunk Geplaatst: 30 april 2010 Rapport Geplaatst: 30 april 2010 Er zit 0,0 risico verbonden aan het verwijderen van het CMOS batterijtje. Het enige wat er gebeurt is dat alle instellingen in het BIOS worden gereset. Ik neem aan dat jouw moeder de PC niet heeft overclocked, dus het maakt totaal geen verschil.
Casss Geplaatst: 30 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2010 Die PC was al 5 jaar oud en is nu helaas overleden. De cremering is volgende nooit. Nee, mijn vader heeft een nieuwe PC gekocht met een Intel Core 2 Duo Qaud en 4GiG geheugen. Ik had het CMOS batterijtje al herplaatst maar dit maakte geen verschil. De man bij de Office Center zei dat het wss het voedingsblok is, en de nakijk service van PB kost al snel 85 + nieuwe voeding = ong. 125 euro. Dan kan mijn vader net zo goed een nieuwe kopen, bedankt voor jullie hulp.
Djmaddox Geplaatst: 30 april 2010 Rapport Geplaatst: 30 april 2010 Die PC was al 5 jaar oud en is nu helaas overleden. De cremering is volgende nooit. Nee, mijn vader heeft een nieuwe PC gekocht met een Intel Core 2 Duo Qaud en 4GiG geheugen. Het is of Intel Core 2 Duo of Intel Core 2 Quad, en niet Intel Core 2 Duo Qaud. Een nieuwe voeding van 450 watt die zeker genoeg is heb je al voor 50-60 euro en kan je er ook zelf inzetten.
Casss Geplaatst: 30 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2010 Die PC was al 5 jaar oud en is nu helaas overleden. De cremering is volgende nooit. Nee, mijn vader heeft een nieuwe PC gekocht met een Intel Core 2 Duo Qaud en 4GiG geheugen. Het is of Intel Core 2 Duo of Intel Core 2 Quad, en niet Intel Core 2 Duo Qaud. Een nieuwe voeding van 450 watt die zeker genoeg is heb je al voor 50-60 euro en kan je er ook zelf inzetten. Ach, heb nu toch een nieuwe
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 @Hierboven: Tuurlijk! Dit is de oplossing 1. Computer uitzetten 2. Stekker eruit trekken 3. 2 min met rust laten 4. Opstarten En dan doet ie het weer Je vergeet nog iets: Stekker er weer in doen
Djmaddox Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 @Hierboven: Tuurlijk! Dit is de oplossing 1. Computer uitzetten 2. Stekker eruit trekken 3. 2 min met rust laten 4. Opstarten En dan doet ie het weer Je vergeet nog iets: Stekker er weer in doen En dat was ook een onnodige Laat dit soort berichten voortaan achterwege aub. >>> Door Flitskikker: Negeer hem dan, dan zakt het topic weer. <<<
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Ach, heb nu toch een nieuwe Kijk de datum, dat is geen bump hoor.
wesley123 Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Ach, heb nu toch een nieuwe Kijk de datum, dat is geen bump hoor. dude ga aub niet bijdehand doen, alles wat buiten 24 uur is gepost na de laatste post is gewoon een bump
Flitskikker Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Als jullie niet uit jezelf het topic laten zakken, gooi ik er wel een slotje op.
Recommended Posts