gastje186 Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 is er ook een manier om je eigen gang van betere wapens te voorzien, bij die andere bendes hebben bijna al die mannetjes veel betere guns enz en in zon gangwar gaan je eigen leden dr zo aan :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 in de walktrough staat volgens mij aangegeven wat je dan allemaal krijgt als je alle tags hebt gespoten dus de vijandelijke tags hebt overgespoten ook staat in de walktrough waar je die tags kunt vinden staat op frontpage links bij Sa. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 (bewerkt) zie: http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...ect&inhoud=tags voor info over tags Bewerkt: 18 juni 2005 door jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 ..Als je alle tags hebt krijgt je gang Desert Eagles en SMG's dus dat is wel beter. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 ..Als je alle tags hebt krijgt je gang Desert Eagles en SMG's dus dat is wel beter. o ok ik heb ze alle 100 :blink: dom dat ik dat dan niet heb gezien :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 kan je ook een gang lid een para geven ,want bij mij vallen ze altijd dood :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 kan je ook een gang lid een para geven ,want bij mij vallen ze altijd dood :ph34r: ik ben bang van niet, nee... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 maar de wapens in je huis die je krijgt bij de tags, kan je die nou aan je bende geven of zijn ze alleen voor jou? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 maar de wapens in je huis die je krijgt bij de tags, kan je die nou aan je bende geven of zijn ze alleen voor jou? Volgens Little Mister: '' ..Als je alle tags hebt krijgt je gang Desert Eagles en SMG's dus dat is wel beter'' maar of dat klopt weet ik niet... kan wel ff gaan kijken maar dat duurt wel lang Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Patje Boem Boem Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Kijk is in de walktrough daar staat wat je krijgt als beloning voor die tags maar ik ben niet zeker dat je gang daarmee beter wapens krijgt. Die wapens zullen enkel voor eigen gebruik zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 (bewerkt) Kijk is in de walktrough daar staat wat je krijgt als beloning voor die tags maar ik ben niet zeker dat je gang daarmee beter wapens krijgt. Die wapens zullen enkel voor eigen gebruik zijn kijk is 7 berichtjes boven het berichtje van jouw staat in principe hetzelfde als wat jij zegt <_< p.s.: ik heb even gekeken bij mijn gangmembers en ze hebben nog steeds alleen maar gierige revolvers (ja, ik heb 100% tags en de PS2 versie) Bewerkt: 18 juni 2005 door jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 soms is het eigenlijk wel leuk dat ze geen para hebben dan ga ik een spelletje spelen wie het eerste dood valt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bollino Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 woorden je gang members ook sterker en gaan ze ook beter richten want nu zijn ze zo scheel als wat en ze zijn gelijk dood en als er iemand schiet rennen ze weg <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.