Jump to content

wapens van je gang

gastje186

Recommended Posts

is er ook een manier om je eigen gang van betere wapens te voorzien, bij die andere bendes hebben bijna al die mannetjes veel betere guns enz en in zon gangwar gaan je eigen leden dr zo aan :angry:

Delen op andere websites

in de walktrough staat volgens mij aangegeven wat je dan allemaal krijgt als je alle tags hebt gespoten dus de vijandelijke tags hebt overgespoten ook staat in de walktrough waar je die tags kunt vinden staat op frontpage links bij Sa.

Delen op andere websites

maar de wapens in je huis die je krijgt bij de tags, kan je die nou aan je bende geven of zijn ze alleen voor jou?

Volgens Little Mister: '' ..Als je alle tags hebt krijgt je gang Desert Eagles en SMG's dus dat is wel beter''

maar of dat klopt weet ik niet...

kan wel ff gaan kijken maar dat duurt wel lang :puh:

Delen op andere websites

Kijk is in de walktrough daar staat wat je krijgt als beloning voor die tags maar ik ben niet zeker dat je gang daarmee beter wapens krijgt. Die wapens zullen enkel voor eigen gebruik zijn

Delen op andere websites

Kijk is in de walktrough daar staat wat je krijgt als beloning voor die tags maar ik ben niet zeker dat je gang daarmee beter wapens krijgt. Die wapens zullen enkel voor eigen gebruik zijn

kijk is 7 berichtjes boven het berichtje van jouw ;)

staat in principe hetzelfde als wat jij zegt <_<

p.s.: ik heb even gekeken bij mijn gangmembers en ze hebben nog steeds alleen maar gierige revolvers (ja, ik heb 100% tags en de PS2 versie) ;)

Bewerkt: door jowx
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...