Jump to content

no.1


Fezz

Recommended Posts

Hallo mensen, ik ben bij de missie no.1 van Brucie (Opnieuw begonnen zonder XLiveless).

De vorige keer ging het best makkelijk.

Ik kan absoluut niet racen op die baan. Het is zo irritant, ik vlieg door mw voorruit, me auto gaat branden of ik loop erg achter en kan ze nooit meer inhalen.

Tips? En ik wil hem niet laten halen door iemand anders, wat trouwens toch niet kan met LIVE.

Bewerkt: door dji-unit
Link to comment
Delen op andere websites

Deze missie is makkelijk haalbaar voor de meeste mensen. Zorg dat je rustig door de bochten komt, dit kun je doen door bij een bocht geen gas te geven en vaart te minderen. Zo kun je gemakkelijk een bocht nemen zonder dat je eruit vliegt. Wat je ook niet moet vergeten is om je te blijven concentreren op de weg, je kunt je tegenstanders met gemakt inhalen en blijf dan vervolgens rustig de checkpoints volgen. Succes ermee!

WikiGTA is de ideale plek voor nog meer tips en info: Klik

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de tips, ik had al gekeken op wikigta maar het lukte me alsnog niet. Kan iemand een route uitstippelen?

Ik heb net een walktrough video gezien en het is best wel simpel. Ik wil alleen wel even oefenen.

Bewerkt: door dji-unit
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de tips, ik had al gekeken op wikigta maar het lukte me alsnog niet. Kan iemand een route uitstippelen?

Hoe bedoel je? Als je gewoon de checkpoints netjes blijft volgen ben je voor je het weet bij de finish.

Link to comment
Delen op andere websites

De Comet is juist de ideale auto voor alle races. Deze moet duidelijk een porsche voorstellen. Doordat de sportauto niet heel groot is, gaat ie makkelijk door de bochten.

Maar je moet wel remmen bij de bochten maar niet te hard want de comet gaat makkelijk door de bocht. Ook kan je proberen te driften. Dit moet je echter alleen doen als je er een beetje goed in bent want anders maak je een 180 graden bocht.

Link to comment
Delen op andere websites

Dankjuliewel ;) Ik had altijd last bij die bocht waar je langs een rand gaat waar van die "Blokken aan de zijkant zitten." Daar blijf ik dus achter haken en die andere auto's knallen tegen me op. Die eerste bocht nar rechts.

Link to comment
Delen op andere websites

Dankjuliewel ;) Ik had altijd last bij die bocht waar je langs een rand gaat waar van die "Blokken aan de zijkant zitten." Daar blijf ik dus achter haken en die andere auto's knallen tegen me op. Die eerste bocht nar rechts.

Maar wel gehaald dus?

Link to comment
Delen op andere websites

Kennelijk, maar hij "had" er last van ;). Nog een tip voor zij die de missie moeilijk vinden: Je hoeft niet superhard te rijden. Zelfs met een average snelheid blijf je nog voor, aangezien de AI ongelooflijk slecht is ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik bedoelde gewoon op een kaartje, dan kan ik oefenen.

Ik heb hem trouwens gehaald, na 4 pogingen, ik pleegde zelfmoord toen ik niet verder kon :puh:

Die stomme Comet in die bocht.

Ja, ik heb hem al gehaald. Ik gebruik geen Comet meer als raceauto

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...