Jump to content

Hulp nodig met een real-life serie


Michael_Scofield94941

Recommended Posts

Hey,

Ik ben de laatste tijd veel bezig geweest met GTA machinima's ( series ) en ik ben van plan om dit keer eens een real-life serie te maken.

Maar ik heb nog nooit een real-life serie ofzo gemaakt, en ik zou graag tips willen hebben enzo.

Ik heb wel al een idee van de locatie = oude gevangenis van Hasselt ( Limburg, België ) of de oude gevangenis van Tongeren ( Limburg, België )

Kunnen jullie AUB tips geven ?

Link to comment
Delen op andere websites

Schrijf een leuk script en werk dit goed uit. Maak een soort van crew aan met meerdere mensen zodat je niet alles alleen hoeft te doen. Zoek vervolgens een geschikte locatie om op te nemen en publiceer het daarna. Zorg wel voor goed camera apparatuur, en bedenk een origineel verhaal dat eens een keer niet gaat over gevangenissen. Dit gaat al snel vervelen bij veel mensen, als je eens een keer een kort filmpje gaat maken waar een sterk verhaal inzit ben je al snel een stap verder. Kortom, zorg voor een leuk verhaal en de benodigde apparatuur en zoek dan nog de juiste acteurs voor je film. Veel succes, dat kun je wel gebruiken. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Schrijf een leuk script en werk dit goed uit. Maak een soort van crew aan met meerdere mensen zodat je niet alles alleen hoeft te doen. Zoek vervolgens een geschikte locatie om op te nemen en publiceer het daarna. Zorg wel voor goed camera apparatuur, en bedenk een origineel verhaal dat eens een keer niet gaat over gevangenissen. Dit gaat al snel vervelen bij veel mensen, als je eens een keer een kort filmpje gaat maken waar een sterk verhaal inzit ben je al snel een stap verder. Kortom, zorg voor een leuk verhaal en de benodigde apparatuur en zoek dan nog de juiste acteurs voor je film. Veel succes, dat kun je wel gebruiken. ;)

Dank je, er is wel 1 klein nadeel : Ik wil graag naar de filmschool gaan en later een complete remake van Prison Break maken, maar ik zou nu ook een film willen maken in de gevangenis, en ik zou ook wel graag willen weten hoeveel dat het ongeveer allemaal gaat kosten ?

Link to comment
Delen op andere websites

Héél veel, de locatie valt misschien nog te twisten met de plaatselijke gemeente. Maar denk aan acteurs, opnameapparatuur. De juiste mensen daarvoor, en de rechten om überhaupt te filmen. Denk daarnaast ook nog aan dat als je je film uitbrengt voor de achtergrondmuziek moet betalen. Even een lijstje wat jij wilt, je wilt Prison Break na-apen. Ik denk niet dat je dat mag imv copyright maar oké..

Dan praten we over:

4-5 Professionele grond camera's

Een helikopter om luchtopnames te maken

Ik kan zo niet op de naam komen, maar je hebt gemiddeld 4 bewegende en rijdende camera's nodig.

Belichting

Uitwerking van een set

Professionele bewerkingsprogramma's met juist apparatuur.

Randapparatuur

Geluidsopname

Dit bovenstaande, daar moeten allemaal mensen achter

Goede acteurs

Een goed, duidelijk, professioneel script.

Hoe wil je dat gaan flikken, ook gaten gaan graven in die gevangenis? Ik denk niet dat je dat voor elkaar krijgt..

Hoeveel heb je over? Ik denk dat je met een miljoenetje wel ergens komt :) .

Denk na met wat je wilt, je kunt nu op jou leeftijd geen film maken. Het enige wat je mag hopen is dat je talent hebt en dat je in een film kunt gaan spelen. Maar ook dat moet je ontwikkelen, en ook dat duurt heel lang. Daarna moet je ook nog audities doen, en ik wil je even uit de droom halen. Maar je zult nooit Prison Break kunnen namaken. Ik denk niet dat Fox daar blij mee is. Sowieso, is zoiets maken hartstikke duur en heb je gewoon goede mensen nodig. Nog even, acteertalent ontwikkel je wel. Maar je moet het ook HEBBEN, als je het niet hebt. Steek er dan geen moeite in want dan bereik je helemaal niks..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...