llllllllll Geplaatst: 22 februari 2010 Rapport Geplaatst: 22 februari 2010 Hoe kan ik vrij rijden in THU2, want ik had dat in een trailer gezien. Ik heb het spel voor de pc, mij toetsenbord instellingen zijn: op welke knop moet ik dan drukken om in een auto te gaan? Reageren
llllllllll Geplaatst: 24 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2010 iemand een oplossing? Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 24 februari 2010 Rapport Geplaatst: 24 februari 2010 (bewerkt) Naar mijn weten kan je in THUG2 geen auto rijden. Je verward je misschien met Tony Hawk Underground 1 hier een trailer van THUG 1 Daarin zie je auto kan rijden. Je hebt het verkeerde spel. Bewerkt: 24 februari 2010 door Rinaldootje Reageren
llllllllll Geplaatst: 24 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2010 Naar mijn weten kan je in THUG2 geen auto rijden. Je verward je misschien met Tony Hawk Underground 1 hier een trailer van THUG 1 Daarin zie je auto kan rijden. Je hebt het verkeerde spel. jup, PURFECT! maar ik heb toch egt wél gezien dat je kan rijden, want er stond de teks (letterlijke tekst) "ride vechiles" dus Reageren
wesley123 Geplaatst: 24 februari 2010 Rapport Geplaatst: 24 februari 2010 ja je kunt er op een bepaalde manier achter gaan hangen, maar je kunt ze neit besturen Reageren
Megadreams Geplaatst: 24 februari 2010 Rapport Geplaatst: 24 februari 2010 In Underground 1 blijkbaar volgens die trailer wel, maar dat dat in Underground 2 ook zo is ben ik niet zeker van. Reageren
jvj Geplaatst: 24 februari 2010 Rapport Geplaatst: 24 februari 2010 (bewerkt) Ik ken THUG2 door en door, ik heb er alles 100% van uitgespeelt en je kan niet met een auto rijden. Maar wel erachter aan hangen (skitching) en er zijn tal van characters in deze game die geen skateboard hebben, maar wel een rolstoel/go-kart/kettingzaag skateboard/soort 2 wielige chopper(wielen horizontaal naast elkaar)... dat zijn die 'ride vehicles', eigenlijk speciale wagentjes dus. Nog vragen over deze game stuur me dan een PB JVJ Bewerkt: 24 februari 2010 door jvj Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.