DDT Dorus Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2010 Hallo iedereen, ik heb de ps3, en daar komt binnenkort de nieuwe episodes voor uit! ik ben benieuwd wat de multiplayer ekstra's zijn, zoals welke voertuigen bij freemode, en of dat er ook nieuwe voertuigen en tracks bij Race zijn bijgezet, ik kon dit tot dusver niet echt op dit forum gevonden krijgen! uiteraard koop de episodes wel, maar ik ben gewoon erg benieuwd! groeten Dorus! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2010 over exclusieve ps3, PC Extra's zijn nog niks bekend. Dus hou het nog maar eerst op dat alles uit TLAD & TBOGT op de PS3 en PC verschijnt. EN ik zal maar niet gaan hopen op Extra's. Dat bederft misschien de pret als je het spel eenmaal hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DDT Dorus Geplaatst: 23 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2010 over exclusieve ps3, PC Extra's zijn nog niks bekend. Dus hou het nog maar eerst op dat alles uit TLAD & TBOGT op de PS3 en PC verschijnt. EN ik zal maar niet gaan hopen op Extra's. Dat bederft misschien de pret als je het spel eenmaal hebt. ik bedoelde of ze ekstra racetracks hebben en of ze met andere voertuigen kunnen racen, bijvoorbeeld bij de xbox, bij de ps3 zal het niet veel anders zijn, ik heb het niet over ps3 ekstras, maar over de episode ekstra's die voor alle consoles zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 26 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2010 Voor info over de games, ga naar WikiGTA.nl en klik op Lost and Damned en/of Ballad of Gay Tony en eventueel is er ook informatie over Episodes from Liberty City. Mocht je vragen hebben kun je ze gewoon op het forum stellen. MVG Grand Theft Auto TOM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.