maurice825 Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2010 De SWAT/NOOSE enforcer waar kan ik die vinden in single-player? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2010 Je kunt hem stelen als je een 4 sterren Wanted level hebt, vervolgens verschijnen er N.O.O.S.E. Enforcers die je dan uiteraard kunt bemachtigen. Raak je Wanted level kwijt en breng het voertuig naar 1 van je saveplaatsen. Succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maurice825 Geplaatst: 23 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2010 dat weet ik maar is er ook een vindplaats voor net zoals voor de APC in tbogt? ps waar is die garage waar hij in zou moeten staan? mss dat daar een enforcer is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2010 Er is nergens een garage waar een Enforcer in staat. Je hebt waarschijnlijk zo'n filmpje gezien waar zo'n Enforcer uit een garage komt, dat is gewoon gemod. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2010 Er is nergens een garage waar een Enforcer in staat. Je hebt waarschijnlijk zo'n filmpje gezien waar zo'n Enforcer uit een garage komt, dat is gewoon gemod. hij bedoelt de APC, Maar ik weet verder ook niet waar ie staat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maurice825 Geplaatst: 23 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2010 mijn vraag is nu idd waar is de vindplaats van de APC in tbogt, ik hoop dan dat daar een of ander voertuig staat bijv. de POLICE-STOCKADE ik heb geen idee waar ik die vandaan kan halen die wil ik ook graag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2010 De APC heeft geen locatie in TBoGT in de SIngle Player. De Police Stockade is enkel te vinden tijdens de missie('s) Tunnel of Death en Three Leaf Clover . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2010 (bewerkt) In TBoGT heeft de APC wel een locatie. Hij staat bij de bouwplaats van Yusuf Amir (in Castle Gardens, Algonquin) naar dat je alle Seagulls hebt gedood >> Klik (SnapMap) Bewerkt: 23 februari 2010 door PrioXCoMBo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2010 Je kan na Departure Time voltooid te hebben ook Henrique bellen en hem een APC laten bezorgen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maurice825 Geplaatst: 24 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2010 ok, bedankt voor de reacties ik ga nu sparen voor TBoGT voor PS3 hij komt 30 maart uit. ps is de apc ook beschikbaar in team deathmatch in multiplayer ? wou ik graag weten aangezien ik in een clan (LCUD (ps3)) SWAT/NOOSE in opleiding ben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2010 Bij multiplayer staat hij bij een poltiebureau samen met een politiemotor. De exacte locatie weet ik niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maurice825 Geplaatst: 24 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2010 Bij multiplayer staat hij bij een poltiebureau samen met een politiemotor. De exacte locatie weet ik niet. en de stinger dan ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2010 (bewerkt) Police Bike >> Klik Police Cruiser (Buffalo versie) >> Klik Police Maverick >> Klik APC >> Klik Police Stinger >> Klik Bewerkt: 24 februari 2010 door PrioXCoMBo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2010 In de spoiler van hier onder staan alle locaties van de LCPD voertuigen in TBoGT MP Als ik er een mis heb, het spijt me maar ik ben er vrijwel zeker van dat de voertuigen er staan. [table=header]Voertuig in MP | SnapMap APC| Klik Police Bike| Klik Police Cruiser(Buffalo versie)| Klik Police Stinger | Klik Police Maverick | Klik[/table] Is zelfs de Police Maverick beschikbaar in TBOGT? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2010 Is zelfs de Police Maverick beschikbaar in TBOGT? Klopt, hij staat op de helipad van het LCPD kantoor in East Holland, Algonquin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.