grandtheftauto... Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 Hallo! Ik zag op een server dat je voor 10-1-10 moest registreren en dat je automatische kick kreeg omdat je naam niet op de lijst in de server staat. Ik dacht dat de code mischien iets met GetPlayerName had te maken. Weet iemand het? Bedankt! En ja Sandra en Feeaksen, ik heb gezocht maar ik vond niks Reageren
Jochemd Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 Ik denk het wel, want als je connect naar de server gebruikt het script 'GetPlayerName' om je naam te vinden. Dan gaat hij waarschijnlijk in de lijst met accounts zoeken of je naam erbij staat. Het kan trouwens ook net zo goed iets met je IP te maken hebben, maar dat lijkt me wel erg owaarschijnlijk. Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 23 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 Ik denk het wel, want als je connect naar de server gebruikt het script 'GetPlayerName' om je naam te vinden. Dan gaat hij waarschijnlijk in de lijst met accounts zoeken of je naam erbij staat. Het kan trouwens ook net zo goed iets met je IP te maken hebben, maar dat lijkt me wel erg owaarschijnlijk. maar de code dan Reageren
Sandra Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 Wat is die lijst met namen? Een array in de gamemode zelf? Een extern bestand (in je scriptfiles-map)? Een bestand via MySQL? Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 23 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 Wat is die lijst met namen? Een array in de gamemode zelf? Een extern bestand (in je scriptfiles-map)? Een bestand via MySQL? O, ik wil het het liefst in een scripfiles map dan kan ik zelf via naamvanmap.cfg veranderen, toch? Reageren
Megadreams Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 Hallo! Ik zag op een server dat je voor 10-1-10 moest registreren en dat je automatische kick kreeg omdat je naam niet op de lijst in de server staat. Ik dacht dat de code mischien iets met GetPlayerName had te maken. Weet iemand het? Bedankt! En ja Sandra en Feeaksen, ik heb gezocht maar ik vond niks Wat is die lijst met namen? Een array in de gamemode zelf? Een extern bestand (in je scriptfiles-map)? Een bestand via MySQL? O, ik wil het het liefst in een scripfiles map dan kan ik zelf via naamvanmap.cfg veranderen, toch? Heb je dit toevallig gezien in Covesight want wij gebruiken namelijk zo,n functie dat als je niet in een bepaalde lijst staat je gekickt word, ik doe dit via een scriptfile en check je soort 1 of 2 wat bepaald of je vriend of lid bent en als het 0 is dus je bent niet gevonden zal je gekickt worden, in mysql experimenteer ik nog. Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 24 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2010 Hallo! Ik zag op een server dat je voor 10-1-10 moest registreren en dat je automatische kick kreeg omdat je naam niet op de lijst in de server staat. Ik dacht dat de code mischien iets met GetPlayerName had te maken. Weet iemand het? Bedankt! En ja Sandra en Feeaksen, ik heb gezocht maar ik vond niks Wat is die lijst met namen? Een array in de gamemode zelf? Een extern bestand (in je scriptfiles-map)? Een bestand via MySQL? O, ik wil het het liefst in een scripfiles map dan kan ik zelf via naamvanmap.cfg veranderen, toch? Heb je dit toevallig gezien in Covesight want wij gebruiken namelijk zo,n functie dat als je niet in een bepaalde lijst staat je gekickt word, ik doe dit via een scriptfile en check je soort 1 of 2 wat bepaald of je vriend of lid bent en als het 0 is dus je bent niet gevonden zal je gekickt worden, in mysql experimenteer ik nog. heb ik idd ook gezien, maar ik zag het nog op een andere server Reageren
sean5874 Geplaatst: 24 februari 2010 Rapport Geplaatst: 24 februari 2010 Je kan ook voor iedere speler die connect een Dini-bestandje aanmaken, met de variable AllowAcces=0 erin. Als de speler dan wil spawnen, wordt hij automatisch gekickt. Nadeel is wel dat je dan handmatig AllowAcces op '1' moet zetten voor toegang. Reageren
GTAguillaume Geplaatst: 24 februari 2010 Rapport Geplaatst: 24 februari 2010 Of simpeler: Je kunt alle namen in een bestand opslaan, een functie maken die alle namen checkt en dan bij OnPlayerConnect die functie aanroepen. Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 25 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2010 Of simpeler: Je kunt alle namen in een bestand opslaan, een functie maken die alle namen checkt en dan bij OnPlayerConnect die functie aanroepen. wat is de functie code? of naam? Reageren
Megadreams Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Geplaatst: 25 februari 2010 Gebruik dini en gebruik de Communiceren met files tutorial Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 26 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2010 Gebruik dini en gebruik de Communiceren met files tutorial Bedankt voor advies! Zal eens kijken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.