Jump to content

Een server voor bepaalde mensen


grandtheftauto...

Recommended Posts

Hallo!

Ik zag op een server dat je voor 10-1-10 moest registreren en dat je automatische kick kreeg omdat je naam niet op de lijst in de server staat.

Ik dacht dat de code mischien iets met GetPlayerName had te maken.

Weet iemand het?

Bedankt!

En ja Sandra en Feeaksen, ik heb gezocht maar ik vond niks

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk het wel, want als je connect naar de server gebruikt het script 'GetPlayerName' om je naam te vinden. Dan gaat hij waarschijnlijk in de lijst met accounts zoeken of je naam erbij staat.

Het kan trouwens ook net zo goed iets met je IP te maken hebben, maar dat lijkt me wel erg owaarschijnlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk het wel, want als je connect naar de server gebruikt het script 'GetPlayerName' om je naam te vinden. Dan gaat hij waarschijnlijk in de lijst met accounts zoeken of je naam erbij staat.

Het kan trouwens ook net zo goed iets met je IP te maken hebben, maar dat lijkt me wel erg owaarschijnlijk.

maar de code dan ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is die lijst met namen? Een array in de gamemode zelf? Een extern bestand (in je scriptfiles-map)? Een bestand via MySQL?

O, ik wil het het liefst in een scripfiles map :)

dan kan ik zelf via naamvanmap.cfg veranderen, toch?

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo!

Ik zag op een server dat je voor 10-1-10 moest registreren en dat je automatische kick kreeg omdat je naam niet op de lijst in de server staat.

Ik dacht dat de code mischien iets met GetPlayerName had te maken.

Weet iemand het?

Bedankt!

En ja Sandra en Feeaksen, ik heb gezocht maar ik vond niks

Wat is die lijst met namen? Een array in de gamemode zelf? Een extern bestand (in je scriptfiles-map)? Een bestand via MySQL?

O, ik wil het het liefst in een scripfiles map smile3.gif

dan kan ik zelf via naamvanmap.cfg veranderen, toch?

Heb je dit toevallig gezien in Covesight want wij gebruiken namelijk zo,n functie dat als je niet in een bepaalde lijst staat je gekickt word, ik doe dit via een scriptfile en check je soort 1 of 2 wat bepaald of je vriend of lid bent en als het 0 is dus je bent niet gevonden zal je gekickt worden, in mysql experimenteer ik nog.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo!

Ik zag op een server dat je voor 10-1-10 moest registreren en dat je automatische kick kreeg omdat je naam niet op de lijst in de server staat.

Ik dacht dat de code mischien iets met GetPlayerName had te maken.

Weet iemand het?

Bedankt!

En ja Sandra en Feeaksen, ik heb gezocht maar ik vond niks

Wat is die lijst met namen? Een array in de gamemode zelf? Een extern bestand (in je scriptfiles-map)? Een bestand via MySQL?

O, ik wil het het liefst in een scripfiles map smile3.gif

dan kan ik zelf via naamvanmap.cfg veranderen, toch?

Heb je dit toevallig gezien in Covesight want wij gebruiken namelijk zo,n functie dat als je niet in een bepaalde lijst staat je gekickt word, ik doe dit via een scriptfile en check je soort 1 of 2 wat bepaald of je vriend of lid bent en als het 0 is dus je bent niet gevonden zal je gekickt worden, in mysql experimenteer ik nog.

heb ik idd ook gezien, maar ik zag het nog op een andere server

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ook voor iedere speler die connect een Dini-bestandje aanmaken, met de variable AllowAcces=0 erin. Als de speler dan wil spawnen, wordt hij automatisch gekickt. Nadeel is wel dat je dan handmatig AllowAcces op '1' moet zetten voor toegang.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...