stoeipoes Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 Hey Hallo allemaal,\ Wij proberen al dagen lang de San Andreas Multiplayer werkende te krijgen op Windows 7, We zijn er gisteren dan ook achter gekomen dat het gewoon niet werkt op 7. En nu lees ik van sommige dat het misschien wel wil..? Ik hoop dat ik reacties krijg met eventuele tips of nog beter de juiste link.. MVG! Jolanda Reageren
obrak Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 Hallo, Zou je zo vriendelijk willen zin een nieuw topic aan te maken, dan help ik tenminste je graag verder! Groet Obrak >>> Door VWO-er: Topic afgesplitst en verplaatst naar SA-mp forum aangezien dit niet meer om het normale spel gaat.<<< Reageren
Kryziek Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 Ik heb windows 7 en samp, werkt gewoon. Mischien kun je hem uitvoeren "als administrator" Reageren
Megadreams Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 Helaas zijn er zo,n veel problemen bekend bij windows 7 (ik gebruik gewoon vista) maar je kan het bovenstaande proberen. Reageren
patrick1995 Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 Bij mij werkt windows 7 samen met SA-MP perfect. Nog geen enkel foutje gehad. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 Bij mij werkt windows 7 samen met SA-MP perfect. Nog geen enkel foutje gehad. same here.. ik hoef niet eens als admin uit te voeren Reageren
Smithie Geplaatst: 24 maart 2010 Rapport Geplaatst: 24 maart 2010 Ik heb ook windows 7 en bij mij gaat alles lekker vlot Reageren
DennOOOtje Geplaatst: 25 maart 2010 Rapport Geplaatst: 25 maart 2010 Hoi, misschien moet je proberen: google: Zoek: d3dx9_25.dll download die download je ergens; dan zet je d3dx9_25.dll in C:\Windows\System Dan moet hij het doen! Het werkte bij mij! Op Windows XP en op Windows 7. Greetzzz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.