bledkilly Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 Beste GTA'ers, Zelf wil ik een eigen server starten, maar er zit echter één probleem in! Wanneer ik connect dus mijn eigen server join, staat er, "Server didn't respond" Ik weet niet wat ik verkeerd doe misschien hebben jullie een oplossing, want volgens mij doe ik alles goed! Klik Plaatje 1 Klik Plaatje 2 Reageren
Megadreams Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 (bewerkt) Zover ik zie heb je je getaway ingevoerd, gebruik 127.0.0.1:7777 om localhost te connecten. @hieronder: speciaal gewacht tot ik klaar was met reageren? EDIT: voor @hieronder: aan zijn server.cfg te zien heeft hij inderdaad versie 3.0a voor server niet want hij vergat de streams ... tegendeel gelezen. Bewerkt: 23 februari 2010 door megadreams Reageren
Sandra Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 Gebruik je wel de 0.3 server-versie? @Megadreams: Dat zou inderdaad ook kunnen. Als je je server joint via je externe ip-adres heb je kans dat je server niet reageert. Probeer het dus met bovenstaand ip-adres. Reageren
bledkilly Geplaatst: 23 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 Het is wel een 0.3 versie. Reageren
Megadreams Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 Het is wel een 0.3 versie. Probeer even zoals ik eerder zei en Sandra ook om via 127.0.0.1:7777 te connecten Reageren
bledkilly Geplaatst: 23 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 Mega ja had idd gelijk.. Bedankt maar nu zit ik met nog een puntje : De server die ik eigenlijk echt wil gebruiken bevat geen versie 0.3.. Is hier een mogelijkheid voor dat je die kan upgraden? Reageren
Megadreams Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 Download versie 0.3a en pas je script hieraan aan, door foutmeldingen zal je het wel kunnen oplossen desnoods kijk je op het forum van sa-mp (Hier) om te zien welke aanpassingen er gedaan moeten worden Reageren
bledkilly Geplaatst: 23 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 Kun je misschien een excacte link geven? Alvast bedankt, Erwin Reageren
Megadreams Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 (bewerkt) Ik ben even het topic aan het zoeken als het nog bestaat Ik edit dit bericht als ik het vond. EDIT: heb het topic gevonden hiervoor (er staat nog pre-release in omdat het toen gemaakt is maarja dat maakt niet veel uit): Klikje Bewerkt: 23 februari 2010 door megadreams Reageren
bledkilly Geplaatst: 23 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 (bewerkt) Ik ben even het topic aan het zoeken als het nog bestaat Ik edit dit bericht als ik het vond. EDIT: heb het topic gevonden hiervoor (er staat nog pre-release in omdat het toen gemaakt is maarja dat maakt niet veel uit): Klikje Voordat ik begin te prutsen moet ik eerlijk zijn dat ik er niks van snap. Wat moet ik precies doen? EDIT : Het is gelukt na wat zoeken en proberen! Bedankt allemaal. Ik zal heus wel weer met wat vragen aankomen, want zal wel weer ergens vastlopen Bewerkt: 23 februari 2010 door bledkilly Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.