bas728 Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 (bewerkt) Multi Theft Auto San Andreas WEET IEMAND OF DIE er is want ik zoek die ik wil met een lenparty teggen olkaar san andreas doen Multi Theft Auto San Andreas pc verzie Bewerkt: 18 juni 2005 door bas728 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 (bewerkt) Zoekfunctie <_< maarja... zie: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...ulti+theft+auto en zie: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...ulti+theft+auto Bewerkt: 18 juni 2005 door jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Verkeerd forum en MTA:SA komt pas over een tijdje uit. Zie http://www.mtasa.com voor meer info omtrend MTA:SA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bas728 Geplaatst: 24 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 maar de multy player heb ik voor maandag 26 juni nodig we gaan op school lannen dus we willen teggen olkaar maar in u.s.e hebben ze het al heeft niet iemand een amirikanse websit want daar hebben ze als als iemand die heb zet het er op kan ik het fia daar hallen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 Ik denk het niet, want hij is waarschijnlijk ook in Amerika nog niet uit. Ik ben er bijna zeker van. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 Tuurlijk is MTA SA nog niet in Amerika uit. MTA SA komt op dezelfde data zowel in EU als in USA uit. En voor 26 juni zul je hem nog niet hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TopCat Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 wanneer denke jullie ongeveer? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 vanaf augustus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TopCat Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 k Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 vanaf augustus Hoe weet jij dat nou weer? Er is niet eens een vaste releasedatum, dus het kan volgende maand zijn of over 3 maanden. Het is dus helemaal niet bekend van augustus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TopCat Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 zou kunnen alleen volgens mij staat het op de mta sites weet ni zeker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.