derrudyjah Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 Helaas kom ik na het spelen van de Badlands missie niet meer verder. Ik zou hier, zoals op de PC altijd goed ging, naar the Welcome Pump in Dillimore moeten kunnen gaan, maar daar kom ik niet verder. Normaal gesproken was deze bar altijd gemarkeerd met een vraagteken, maar nu niet en kan hier ook niet naar binnen. Kent iemand dit probleem met GTA:SA? Speel 'em nu voor het eerst op de XBOX, maar zou geen verschil mogen maken met PC toch? Reageren
Flokkert Geplaatst: 24 februari 2010 Rapport Geplaatst: 24 februari 2010 Klik Hier! Misschien staat hier de informatie die je nodig hebt! Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 24 februari 2010 Rapport Geplaatst: 24 februari 2010 Je wordt als het goed is op een gegeven moment door Ceasar gebeld. Dus loop rondjes tot je gebeld wordt is mijn advies. Reageren
derrudyjah Geplaatst: 26 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2010 Bedankt voor het meedenken, maar ik ben ingame al zeker 3 dagen rondjes aan het lopen/rijden/vliegen, maar de telefoon gaat maar niet. Nog andere ideeen? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Upload even je savegame dan kijk ik er even naar. Vermeldt wel even welke versie je hebt, als je dat weet. GTA SA savegames staan in de map GTA San Andreas User Files die in je (Mijn) Documenten map staat. De savegames hebben allemaal bijna dezelfde naam: GTASAsf#.b, op de plek van het # staat een cijfer die correspondeert met het saveslot in-game. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.