Jump to content

windows live acc. ?


player_93

Recommended Posts

Goedenavond,

ik heb grand theft auto iv geinstalleerd voor het eerst, daarbij heb ik games for windows live + rockstar games social club geinstalleerd.. omdat gta iv niet zonder hun werkt ? oke daar heb ik geen problemen mee gehad.. ik heb een crack gevonden en gelezen bij de readme text wat ik moest doen, en vervolgens heb ik gedaan wat er op stond.. >>> Door Hanneswasco: Naam en instructies van crack verwijderd.<<< maar goed hij werkt, daarna wil ik me aanmelden op games for windows live, want anders kan ik niet saven, nou zo stond het in een ander site.. dus meld ik me aan en dan vraagt ie om productsleutel ? maar die heb ik niet want ik heb de spel gedownlaod. en nu wil ik jullie vriendelijk vragen wat ik moet doen? om te kunnen saven ?

(even tussendoor, ik zag bij mijn vriend wanneer hij gta iv opende net bij het begin wanneer de tekst staat dat er beneden zijn naam stond dus zijn account van ganes for windows live, dus ik vroeg aan hem wat is dat hij zei dat hij zonder dat niet kon saven, ik vroeg hoe hij dat had gecrackt maar hij was het vergeten)

kan er iemand zo snel mogelijk helpen a.u.b. want ik wil ermee spelen :) en saven, ander steeds maar opnieuw, geen zin :)

ik wacht op de reacties :)

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Jaa dat is een mogelijkheid, maar ik heb het spel al dus kopen laat ik staan

en als iemand me nog kan helpen met het saven is het opgelost:)

Bewerkt: door player_93
Link to comment
Delen op andere websites

Koop het spel legaal. Daarin moet ik Wesley 100% gelijk geven. Dat is de oorzaak van je saveprobleem.

Tevens is het niet toegestaan mensen te helpen met illegale dingen, zoals cracks van GTA IV. Dat staat duidelijk in de regels. Dit zal dan ook waarschijnlijk de laatste reactie zijn in dit topic voordat er een slot op komt.

>>> Door Hanneswascp: :slotje:<<<

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...