Jump to content

Achievement Liberty City Minute voor 100%


Kippetje123

Recommended Posts

Als je opgeslagen hebt en je sluit af telt de tijd niet meer mee en kun je het de volgende keer weer verder spelen. Ik deed er namelijk een week over, maar je moet de tijd dat je niet aan het gamen bent niet meetellen! hypocrite.gif Dus als het goed is moet je die nog kunnen halen.puh2.gif Als je dus opslaat en gewoon stopt tellen ze die niet bij de 30 uur erbij.

Ik hoop je hierbij voldoende geïnformeerd te hebben.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben er ook al mee bezig. Laatste missie die ik gedaan heb was Hating the Haters en zit nu op ongeveer 13 uur.

>>> Door Hanneswasco: Dit doet er eigenlijk helemaal niet toe, het antwoord op de vraag is al gegeven en je voegt eigenlijk niets toe aan het onderwerp.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

bedankt voor de antwoorden ;)

ik heb alleen nog een vraagje:

ik zie nooit dat ik een achievement haal, klopt dat? dus, komt er geen berichtje ofzo in het scherm als je er een gehaald hebt?

kippetje123

Ja, als je een Achievement hebt voltooid verschijnt er direct een berichtje met 'Achievement unlocked'. Je ziet dit berichtje helemaal bovenaan dus het zal je niet ontgaan. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Het spel voor 100% uitspelen is op zich niet heel erg moeilijk. Uiteraard kan je in sommige missies even vastlopen. Maar ook dat gaat snel weer voorbij.

Voor de rest met je vrienden uitgaan is niet heel veel aan. En natuurlijk de minigames, de Flying Rats en Stunt Jumps kosten simpelweg veel tijd.

Link to comment
Delen op andere websites

bedankt voor de antwoorden ;)

ik heb alleen nog een vraagje:

ik zie nooit dat ik een achievement haal, klopt dat? dus, komt er geen berichtje ofzo in het scherm als je er een gehaald hebt?

kippetje123

Gebruik je soms XLiveless?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...