gtaloser Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2004 weet iemand hoe ik auto namen kan verrandere want ik heb de f enzo gedwonload en voor de bashee geruilt maar de naam bashee staat er nog steeds vaag!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2004 Om tekst aan te passen moet je een GXT editor gebruiken ( Kan je downloaden in de GTAgames.nl download database) Om instellingen van de auto zelf aan te passen kan je Sunshine auto's gebruiken ( ook in database) Om textures aan te passen kan je een IMG editor gebruiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtaloser Geplaatst: 25 juni 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2004 ja wat moet ik dan die 3 dingen nou doen om namen te veranderen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2004 Als je alleen de namen wilt veranderen kan dat met een GXT editor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtaloser Geplaatst: 25 juni 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2004 schrijft ff op hoe dat moet doen stap voor stap Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtaloser Geplaatst: 25 juni 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2004 waar kan ik dat GXT editor download hij staat niet in de downloadbase Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2004 Kijk is: http://www.gtagames.nl/downloads.php?release_id=88 Kan je alle tekst inclusief autonamen en wijknamen aanpassen. Ik neeem aan dat je het programma wel begrijpt. BTW niet dubbel posten, gebruik de edit knop. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtaloser Geplaatst: 25 juni 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2004 Kijk is: http://www.gtagames.nl/downloads.php?release_id=88Kan je alle tekst inclusief autonamen en wijknamen aanpassen. Ik neeem aan dat je het programma wel begrijpt. BTW niet dubbel posten, gebruik de edit knop. ik begrijp dat progammatje niet kan je het ff uit legen waar staan die bestanden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2004 Open het bestand american.gxt in de GXT map van Vice City met deze tool. Dan is het gewoon simpel weg alles rechts aanpasssen naar eigen wens. BTW Je kan het programma zelfs op Nederlands ( DUTCH ) zetten als je het niet begrijpt. Simpel progje dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtaloser Geplaatst: 25 juni 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2004 Open het bestand american.gxt in de GXT map van Vice City met deze tool.Dan is het gewoon simpel weg alles rechts aanpasssen naar eigen wens. BTW Je kan het programma zelfs op Nederlands ( DUTCH ) zetten als je het niet begrijpt. Simpel progje dus. hij doet het ik wist niet dat je america.txd moest openen verder was het makkelijk bedankt!!!!!!!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.