Jowx Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Toen ik bij het pand van Wu Zi Mu aan het rondlopen was kwam ik opeens in een steegje waarin zo'n 6 van die Noodle kraampjes naast elkaar staan! :blink: Ik zie dit niet als een egg maar ik vindt het wel raar dat er zoveel bij elkaar staan :lol: Aangezien ik geen screenshots kan toevoegen en niemand me dus gelooft zal ik maar een soort routebeschrijving geven. sta met je rug naar Wuzi's deur en loop naar rechts, blijf tegen het blok van Wuzi's huis aanlopen, ga de straat rechts in. Als je een stukje doorloopt zie je rechts een klein steegje met voor je en links een trap. ga geen trap op maar kijk naar rechts en je ziet al die kraampjes staan :blink: Als je hier nog niks uit kunt halen dan probeer ik het wel op een kaartje aan te geven... Greetz jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bas728 Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Toen ik bij het pand van Wu Zi Mu aan het rondlopen was kwam ik opeens in een steegje waarin zo'n 6 van die Noodle kraampjes naast elkaar staan! :blink: Ik zie dit niet als een egg maar ik vindt het wel raar dat er zoveel bij elkaar staan :lol: Aangezien ik geen screenshots kan toevoegen en niemand me dus gelooft zal ik maar een soort routebeschrijving geven. sta met je rug naar Wuzi's deur en loop naar rechts, blijf tegen het blok van Wuzi's huis aanlopen, ga de straat rechts in. Als je een stukje doorloopt zie je rechts een klein steegje met voor je en links een trap. ga geen trap op maar kijk naar rechts en je ziet al die kraampjes staan :blink: Als je hier nog niks uit kunt halen dan probeer ik het wel op een kaartje aan te geven... Greetz jowx ik snap het niet kan je niet op een kaart aan gevven :ph34r: :blink: :angry: :rolleyes: :o :huh: B) (6) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 18 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 ik heb het met paint op een kaartje maar ik krijg hem niet hier :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 (bewerkt) je kan je plaatje uploaden met imageshack.us En dat met de img tags werken en dat moet het wel lukken,hoor. Bewerkt: 18 juni 2005 door Renne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 18 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Eindelijk heb ik hem dan :rolleyes: je moet wel goed opletten want je mist hem zo er zijn trouwens 5 kraampjes en niet 6 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Raar, ik kan hem niet vergroten is dat ook bij jullie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Raar, ik kan hem niet vergroten is dat ook bij jullie? Ja, dat is ook bij mij... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 18 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 (bewerkt) Raar, ik kan hem niet vergroten is dat ook bij jullie? ik krijg hem zelf niet eens vergroot :blink: probeer wel een nieuwe http://img215.echo.cx/my.php?image=noodlehq7vg.png sorry als dit onder reclame valt maar ik krijg hem er anders niet op @ Renne & Gertjue: thnx :rolleyes: Bewerkt: 18 juni 2005 door jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 je kan dan gewoon afbeeldingslocatie kopieren pakken (rechtermuisknop op afbeelding gaan staan) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 18 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 kan iemand nu de map er eindelijk staat, een screenshot maken... Dan heb ik tenminste bewijs hier staan Alvast Bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...ion&name=sf_d1d dat is gewoon tijdens een missie voor woozie....als je gewond bent...kun je eten om meer health te krijgen. geen easter egg of iets in die trend Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.