Jump to content

Noodle Kraampjes HQ

Jowx

Recommended Posts

Toen ik bij het pand van Wu Zi Mu aan het rondlopen was kwam ik opeens in een steegje waarin zo'n 6 van die Noodle kraampjes naast elkaar staan! :blink:

Ik zie dit niet als een egg maar ik vindt het wel raar dat er zoveel bij elkaar staan :lol:

Aangezien ik geen screenshots kan toevoegen en niemand me dus gelooft zal ik maar een soort routebeschrijving geven.

sta met je rug naar Wuzi's deur en loop naar rechts, blijf tegen het blok van Wuzi's huis aanlopen, ga de straat rechts in. Als je een stukje doorloopt zie je rechts een klein steegje met voor je en links een trap. ga geen trap op maar kijk naar rechts en je ziet al die kraampjes staan :blink: ;)

Als je hier nog niks uit kunt halen dan probeer ik het wel op een kaartje aan te geven...

Greetz jowx ;)

Delen op andere websites

Toen ik bij het pand van Wu Zi Mu aan het rondlopen was kwam ik opeens in een steegje waarin zo'n 6 van die Noodle kraampjes naast elkaar staan! :blink:

Ik zie dit niet als een egg maar ik vindt het wel raar dat er zoveel bij elkaar staan :lol:

Aangezien ik geen screenshots kan toevoegen en niemand me dus gelooft zal ik maar een soort routebeschrijving geven.

sta met je rug naar Wuzi's deur en loop naar rechts, blijf tegen het blok van Wuzi's huis aanlopen, ga de straat rechts in. Als je een stukje doorloopt zie je rechts een klein steegje met voor je en links een trap. ga geen trap op maar kijk naar rechts en je ziet al die kraampjes staan :blink: ;)

Als je hier nog niks uit kunt halen dan probeer ik het wel op een kaartje aan te geven...

Greetz jowx ;)

ik snap het niet kan je niet op een kaart aan gevven :ph34r: :blink: :angry: :rolleyes: :D :o :huh: :puh: B) :) (6)

Delen op andere websites

Raar, ik kan hem niet vergroten is dat ook bij jullie?

ik krijg hem zelf niet eens vergroot :blink:

probeer wel een nieuwe :puh:

http://img215.echo.cx/my.php?image=noodlehq7vg.png

sorry als dit onder reclame valt maar ik krijg hem er anders niet op :(

@ Renne & Gertjue: thnx :rolleyes:

Bewerkt: door jowx
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...